Firma » Reklama

Oryginalne pomysły na to, co nadrukować na szklankach firmowych

Oryginalne pomysły na to, co nadrukować na szklankach firmowych
Zobacz więcej zdjęć »
W gadżetach firmowych liczy się nie tylko funkcjonalność, ale również strona wizualna. Współcześni konsumenci przywykli do rozpieszczania ich gadżetami i jeśli chcemy naprawdę się wyróżnić, musimy wymyślić coś oryginalnego.

Mogłoby się wydawać, że logowane szklanki nie pozostawiają wielkiego pola na inwencję – a jednak wystarczy pomyśleć nieszablonowo, aby zaprojektować naprawdę ciekawą szklankę – inną nić konkurencja.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Czy logo może być ciekawe?

Podstawowym pomysłem na nadruk, który od razu przychodzi do głowy, jest logo. Jeśli sam logotyp jest ciekawy, to i szklanka nabierze wyrazu. Jeżeli natomiast nasz znak firmowy nie należy do szczególnie atrakcyjnych, warto poeksperymentować ze sposobem ekspozycji, aby wymyślić oryginalne rozwiązanie. Ciekawym pomysłem może się okazać umieszczenie nadruku nie na froncie szklanki, ale na spodzie albo na dnie, po stronie wewnętrznej. Niestandardowych pomysłów na zdobienie szklanek reklamowych szukaj na https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/szklanki/.



Slogan, cytat, hasło – jak je wyeksponować?

Czasami najlepszym nadrukiem będzie hasło reklamowe, slogan lub inny napis. Doskonale sprawdzają się np. cytaty literackie albo teksty motywujące czy wprawiające w dobry nastrój. Warto przy tym pamiętać, że można ciekawie rozwiązać kwestię ekspozycji – niekoniecznie na środku szklanki, niekoniecznie prostopadle do jej osi. Wybierz sprawdzoną firmę poligraficzną i poproś o przedstawienie kilku opcji.



Grafika – pojedynczy rysunek, a może komiks?

Na szklance ładnie prezentują się grafiki wykorzystujące skromną paletę barw, a także jednokolorowe. W tym przypadku liczy się pomysłowość w projektowaniu rysunku. Dla jednych firm idealnym rozwiązaniem jest pojedynczy, ciekawy obrazek. Inne mogą zdecydować się na nadruk komiksowy, dookoła naczynia – ten ostatni daje możliwość wplecenia w przekaz niewielkiej ilości tekstu. Jeśli firma posiada swoją maskotkę – to właśnie miejsce na jej ekspozycję.



Hasztag, kod QR – daj się znaleźć w sieci

W przypadku szklanki – czyli z założenia lekkiej formy – dobrym rozwiązaniem jest najczęściej minimalizm. Aby jednocześnie wykorzystać potencjał gadżetu reklamowego, ale też nie obciążyć projektu wizualnie, można wykorzystać szklankę jako CTA i umieścić na niej wyłącznie kod QR albo hasztag, pod którym łatwo znaleźć firmowe materiały. To ciekawa forma, która na pewno zaintryguje i skłoni do działania.



Dane kontaktowe – szklanka jako wizytówka

Na bardzo podobnej zasadzie można wykorzystać szklankę w formie wizytówki. Subtelny nadruk z danymi teleadresowymi spełni rolę informacyjną. Jednocześnie mamy pewność, że w przeciwieństwie do standardowej wizytówki, szklanka nie zgubi się w torbie i nie zostanie przez przypadek wyrzucona, utrudniając klientowi nawiązanie kontaktu. Funkcjonalny przedmiot zyskuje w ten sposób drugą funkcję.



Przydatna informacja – poradnik na szklance

Do kreatywnych nadruków należą te, które nie tylko reklamują firmę, ale dają odbiorcy coś ekstra – np. przydatną wiedzę. To właśnie szklanka w formie poradnika może stać się hitem targów czy dni otwartych. Prowadzisz lokal gastronomiczny? Zamieść na szklance krótki przepis na proste danie. Twoja działalność to stacja diagnostyczna? Zawrzyj instrukcję kontroli poziomu oleju czy płynu chłodniczego w silniku. W każdej branży znajdzie się coś, co warto przekazać.



Nieoczywisty detal – jak wzbudzić ciekawość?

Komunikację marketingową należy przede wszystkim dostosować do odbiorcy. Jeżeli grupę docelową stanowią klienci świadomi powszechnych praktyk reklamowych, standardowy nadruk może zostać źle odebrany albo zignorowany. W tej sytuacji warto postawić na grafikę, która przyciągnie uwagę. Może się okazać, że zamiast logotypu czy hasła, lepiej sprawdzi się intrygująca grafika lub łamigłówka albo nieoczywiste nawiązanie do działalności firmy.



Nadruk czy piaskowanie – co sprawdzi się lepiej?

Na szklankach najczęściej stosuje się dwa rodzaje zdobienia: nadruk oraz piaskowanie. Ten pierwszy sprawdzi się lepiej w przypadku wzorów w kilku kolorach. Piaskowanie, czyli delikatne wydrapywanie wzoru, jest natomiast o wiele trwalsze. Grafika wygląda elegancko, a do tego można również pokryć ją warstwą farby.

Szklanki reklamowe sprawdzą się przede wszystkim w obiektach gastronomicznych, jako stały element wyposażenia. W przypadku gadżetów firmowych, mogą one stanowić ciekawą alternatywę dla kubków, zwłaszcza latem. Są od nich tańsze a możliwości logowania jest naprawdę wiele. Niedużo potrzeba, aby stworzyć oryginalny prezent, który przyciągnie uwagę obdarowanych klientów.

Źródło fotografii: pixabay.com
Licencja: https://pixabay.com/pl/service/license



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »