Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Otwiera się pierwszy hotel pod wspólną marką Jin Jiang International oraz Radisson Hotel Group.

W związku z przejęciem Radisson Hotel Group przez Jin Jiang International oraz Fundusz Sino-Cee pod koniec zeszłego roku, Grupa oraz jej akcjonariusze określili swoje wspólne plany na pełne wykorzystanie potencjału chińskiego rynku.

Kluczowym elementem przedstawionej strategii ma być otwarcie pierwszych hoteli pod wspólnym szyldem obu marek. Radisson Blu Hotel, Frankfurt w Niemczech jest pierwszym obiektem, który będzie funkcjonował w ramach partnerstwa tych dwóch marek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

 

- Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak i pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Hotele pod wspólną marką mają przed sobą świetlaną przyszłość. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu - mówi Federico J. González Tejera, Prezes i Dyrektor Generalny Radisson Hospitality AB i Przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Sterującego Radisson Hotel Group.

 

- Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA natomiast tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach. Co-branding pozwoli nam także rozwijać kontakty i bezpośrednią wymianę pomiędzy Chinami i innymi krajami. Liczymy na to, że uda nam się wspólnie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje ta współpraca – podkreśla Chen Liming, Wiceprzewodniczący Zarządu oraz Dyrektor Wykonawczy i Wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Zarządu Jin Jiang International.

 

Radisson Blu Hotel, Frankfurt jest pierwszym z ponad 1100 obiektów z portfolio Radisson Hotel Group, pod którego szyldem Grupa połączyła się z Jin Jiang International. Wybór Frankfurtu był oczywisty: to miasto od lat jest głównym punktem docelowym turystów z Chin w Niemczech. Obecność międzynarodowego lotniska sprawia, że wielu z nich zarówno zaczyna, jak i kończy podróż właśnie tutaj. Co więcej, żadne inne miasto nie posiada tylu połączeń bezpośrednich z Chinami, co jest szczególnie cenione przez chińskich inwestorów. Hotel został również niedawno odnowiony, jest więc to świetna okazja, aby zaprezentować obiekt chińskojęzycznym gościom.  

 

W hotelu otwartym pod wspólną marką, goście i turyści mówiący po chińsku znajdą szereg rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży, i które sprawią, że poczują się jak w domu. Nowa oferta hotelowa obejmuje wszystkie elementy idealnego pobytu: począwszy od menu i kart hotelowych dostępnych w języku chińskim, po możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatnicza UnionPay. Drobne akcenty w pokojach, takie jak czajniki i wybór herbat chińskich także zapewnią gościom miły pobyt. Mogą oni również skorzystać z dostępu do chińskich kanałów telewizyjnych lub czasopism dostępnych za pośrednictwem aplikacji Radisson Blu One Touch.

 

Radisson Blu Hotel, Frankfurt rozszerzyło także ofertę posiłków i napojów specjalnie na potrzeby podróżnych z Chin. W codziennym menu śniadaniowym znajdą oni tradycyjne potrawy, takie jak congee, chiński makaron i pierożki wonton. W karcie hotelowej restauracji Welcome Corner, dostępnej także w ramach Room Service, są obecne dania kuchni chińskiej, takie jak makaron z Szanghaju, kurczak z ryżem pod hajnańsku i singapurska zupa Laksa. Goście z Chin będą także w specjalny sposób witani w momencie przybycia do hotelu.

 

Jako element prac nad otwarciem hotelu pod szyldem oby marek, na początku roku uruchomiono również program wymiany kadr. Grupa pracowników składająca się z szefów kuchni, menedżerów oraz pracowników różnych szczebli z hoteli i centrali Radisson Hotel Group spędziła trzy miesiące w Szanghaju, aby móc następnie wprowadzić prawdziwie chińskie doświadczenia do europejskich hoteli. Chiński zespół natomiast przyjechał do Europy, aby lepiej zrozumieć ducha lokalnego hotelarstwa.

 

W celu ułatwienia procesu rezerwacji pokoi przez chińskojęzycznych podróżnych, 53 hotele z portfolio Radisson Hotel Group zostaną od 30 czerwca 2019 r. udostępnione poprzez WeHotel, globalną platformę rezerwacyjną należącą do Jin Jiang International Pozostałe obiekty z Grupy będą na niej dostępne do końca roku. W związku z tym Radisson Rewards i WeHotel Prime, wysokiej klasy program lojalnościowy Jin Jiang, będą ze sobą współpracować, aby przygotować specjalny plan korzyści dla uczestników obu programów.

 

Więcej informacji można znaleźć tutaj: www.RadissonHotels.com

###

KONTAKT DLA MEDIÓW:

 

Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati

Public Dialog

Tel. 662 671 864

u.frackiewicz@publicdialog.pl

 

O RADISSON HOTEL GROUP

 

Radisson Hotel Group™ to jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca osiem rozpoznawalnych marek hotelowych, ponad 1400 hoteli w różnych zakątkach świata, zarówno czynnych, jak i w przygotowaniu. W portfolio Radisson Hotel Group znajdują się: Radisson Collection™, Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson oraz prizeotel.

 

Radisson Rewards™ to międzynarodowy program lojalnościowy, który zapewnia unikalne, zaprojektowane na miarę rozwiązania, dzięki którym goście mogą cieszyć się wyjątkowymi chwilami. Radisson Rewards oferuje gościom, organizatorom spotkań, agentom turystycznym i partnerom biznesowym korzyści w zamian za ich lojalność.

 

Radisson Meetings stawia w swoich działaniach przede wszystkim na ludzi i traktuje każde spotkanie czy wydarzenie jako coś więcej niż tylko datę w kalendarzu. Radisson Meetings opiera się na trzech kluczowych celach: Indywidualne Podejście, Profesjonalizm oraz Niezapomniane chwile, które realizujemy dzięki spersonalizowanym usługom i dostarczaniu gościom udanych i wyjątkowych doświadczeń.

 

Na całym świecie, ponad 95 000 osób pracuje w strukturach Radisson Hotel Group oraz w należących do niej hotelach.

 

Więcej informacji:

www.radissonhospitalityab.com/media/news-releases 

www.radissonhotelgroup.com/media

 

Lub odwiedź nasze strony:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/

Instagram (Employees): https://www.instagram.com/radissonmoments/

Instagram (Hotels): https://www.instagram.com/radissonhotels/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Public Dialog

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »