Technologie » Komputery
Pakiet Oracle E-Business Suite 12.2.4 już dostępny
Nowa wersja Oracle E-Business Suite pomaga przedsiębiorstwom optymalizować procesy biznesowe, obniżać koszty i lepiej reagować na zmienne warunki rynkowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Aby pomóc przedsiębiorstwom w radzeniu sobie z zawiłościami globalnych środowisk biznesowych oraz zdobyciu przewagi nad konkurencją, firma Oracle udostępniła pakiet Oracle E-Business Suite 12.2.4.
Dzięki nowoczesnym rozszerzeniom zwiększającym komfort użytkowania, istotnym rozszerzeniom opracowanym z myślą o klientach oraz nowym funkcjom integracji przetwarzania w chmurze pakiet ten umożliwia dalszą optymalizację procesów biznesowych, obniżenie kosztów oraz szybkie reagowanie na zmienne warunki rynkowe.
Firmy korzystające już z pakietu Oracle E-Business Suite 12.2 mogą łatwo uzyskać dostęp do nowych funkcji, instalując poprawki w trybie online.
Rozszerzenia w zakresie zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP):
- Oracle Financials: szybsze cykle zatwierdzania dzięki równoległemu zatwierdzaniu faktur. Do generowania ksiąg alokacji dla wszystkich ksiąg w zestawie ksiąg rachunkowych wykorzystywana jest jedna formuła alokacji zbiorczej.
- Oracle Projects: rozszerzenia w Oracle Project Contracts i Oracle Project Billing pozwalają dostawcom usprawnić przepływy pieniężne, zwiększyć przejrzystość i możliwości audytu oraz zautomatyzować procesy zarządzania fakturami.
- Oracle Purchasing: tworzenie arkuszy kalkulacyjnych za pomocą interfejsu Web ADI oraz modyfikacja linii zamówień, harmonogramów i dystrybucji zwiększa produktywność kupujących w przypadku dużych zamówień.
- Oracle iProcurement: usprawniona, jednoetapowa finalizacja zakupu pomaga pracownikom szybko finalizować zakupy i rozpocząć proces zgłaszania zapotrzebowania.
- Oracle Procurement Contracts: sprawniejszy proces zakupów dzięki audytowi dokumentów umownych poprzez szczegółowy przegląd przypadków odstępstw od polityk oraz dodanych klauzul.
- Oracle Services Procurement: rozszerzone funkcje zapewniają kupującym większą elastyczność, uwzględniając szeroką gamę skomplikowanych scenariuszy zamówień.
- Oracle Channel Revenue Management: rozszerzone funkcje dotyczące ofert o dużym wolumenie oraz usprawniony interfejs użytkownika pozwalają użytkownikom szybko dostosować się do zmiennych warunków biznesowych.
Rozszerzenia w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw (SCM):
- Oracle Order Management: nowy interfejs użytkownika HTML zapewnia większą elastyczność oraz bardziej komfortowe użytkowanie.
- Oracle Yard Management: to nowe rozwiązanie umożliwia firmom z branży produkcji i dystrybucji zarządzanie napływem zasobów do i z centrów dystrybucji, miejsc produkcji, terminali transportowych i innych lokalizacji oraz śledzenie przepływu tych zasobów.
- Oracle Manufacturing: o wiele łatwiejsza obsługa systemu Oracle Manufacturing Execution System (MES) pomaga zwiększyć produktywność operatorów poprzez uproszczenie wpisywania danych czasowych i informacji dotyczących jakości.
- Oracle Enterprise Asset Management: rozszerzenia umożliwiające obsługę zasobów liniowych w branżach takich jak branża paliwowa, sektor usług użyteczności publicznej oraz sektor publiczny pomagają zwiększyć wydajność oraz uniknąć kosztownej integracji.
- Oracle Service: rozszerzona konsola części zamiennych dla planistów udostępnia zaawansowane możliwości interakcji zwiększające produktywność planistów.
- Oracle Value Chain Planning: liczne rozszerzenia obejmują zaawansowane funkcje branżowe, takie jak rozszerzenia dotyczące minimalnego terminu ważności produktów dla sektora farmaceutycznego i branży towarów konsumpcyjnych, synchronizacja produkcji wieloetapowej dla przemysłu przetwórczego oraz integracja pomiędzy Oracle Service Parts Planning a Oracle Enterprise Asset Management dla branż zasobochłonnych.
Rozszerzenia w zakresie zarządzania kadrami (HCM):
- Oracle Payroll: konsola płac umożliwia natychmiastową kontrolę gotowości, zatwierdzanie oraz widoki analityczne całego cyklu płac.
- Oracle Self-Service Human Resources: konsola transakcji pomaga pracownikom i menedżerom monitorować procesy zatwierdzania transakcji samoobsługowych oraz przeglądać szczegóły transakcji w dowolnym momencie po jej ostatecznym zatwierdzeniu.
- Oracle Learning Management: udoskonalony interfejs użytkownika upraszcza przeglądanie katalogu szkoleń, udział w szkoleniach oraz wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami szkoleń.
Zmiany w zakresie interfejsu użytkownika:
- Optymalizacja pod kątem wykorzystania na tabletach z ekranami dotykowymi, w tym większe klawisze oraz obsługa gestów.
- Użytkownicy mogą ukryć/wyświetlić kolumny tabeli i zapisać zmiany jako personalizację.
- Uproszczona strona główna zapewnia użytkownikom łatwy dostęp do ulubionych funkcji, a uniwersalny klawisz główny pozwala uzyskać dostęp do popularnych funkcji z dowolnej strony.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)