Dom » Wnętrza
Palomba, czyli Wybór Roku 2013
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wybór Roku to konkurs organizowany przez magazyn Łazienka od 2001 roku. Jego celem jest promowanie najlepszych pod względem wzornictwa oraz jakości przedmiotów wyposażenia łazienkowego. Jury, w skład którego wchodzi redakcja czasopisma, architekci, projektanci oraz przedstawiciele salonów łazienkowych i hurtowni wybiera innowacyjne produkty, które wyróżniają się na polskim rynku, a ich zakup jest gwarancją najwyższej jakości. W tym roku aż dwa elementy z kolekcji Palomba marki Laufen znalazły się w prestiżowym gronie nagrodzonych przedmiotów.
Wolnostojąca wanna – Wybór Roku 2013Wolnostojąca wanna Palomba niczym unikatowa rzeźba tworzy nastrój całego wnętrza. Dzięki niej łazienka staje się ekskluzywnym salonem kąpielowym i domowym centrum SPA. Doceniona za jakość wykonania oraz wyjątkowy kształt – wyższa z jednej strony część stanowi wygodne oparcie oraz nadaje jej niepowtarzalny design. Wanna wykonana jest z materiału Graphyt, który pozwolił na stworzenie idealnie wykończonej, plastycznej formy. Z kolei zastosowanie ukrytego przelewu jest przejawem troski o najdrobniejsze nawet szczegóły projektu.
Wolnostojąca umywalka – wyróżnienie w kategorii wyroby sanitarne z ceramiki
Charakterystyczna monolityczna umywalka, której kształt nawiązuje do owianego tajemnicą, prehistorycznego, wolnostojącego głazu pochodzącego z Bretanii również zwróciła uwagę jury konkursu. Odkryta jeszcze raz asymetria połączona z inspiracjami naturą pozwoliły na stworzenie przedmiotów nietypowych – funkcjonalnych i jednocześnie bardzo ciekawych pod względem wzornictwa.
Nagrodzone wanna i umywalka to efekt współpracy marki Laufen z parą włoskich designerów Ludovici i Roberta Palombów. Seria jest wariacją na temat zmagania się dwóch żywiołów – wody i ziemi oraz rygorystycznych zasad geometrii. To nietypowe połaczenie stylów pozwoliło na stworzenie serii wyjątkowej, cieszącej się uznaniem designerów oraz klientów.
Nadesłał:
AgencjaS4
|
Komentarze (0)