Firma » Biznes

Pamso z nagrodą Fair Play 2009

Zakłady Mięsne Pamso SA i miasto Pabianice laureatami tegorocznej edycji programu „Przedsiębiorstwo i gmina FAIR PLAY 2009”.

4 grudnia 2009 r. w Sali Kongresowej PKiN w Warszawie odbyło się oficjalne ogłoszenie wyników XII edycji programu "Przedsiębiorstwo Fair Play".

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Już po raz kolejny z rzędu przyznano certyfikaty – tym razem jednak o to godne miano, podczas wspólnej gali, rywalizowały zarówno przedsiębiorstwa, jak i gminy. Zgłoszenia napłynęły aż z 682 firm z całej Polski.

Tym bardziej cieszy zatem zgrany tandem tegorocznych regionalnych laureatów - Zakładów Mięsnych Pamso SA i miasta Pabianice. Poza certyfikatem, Zakłady Mięsne Pamso otrzymały również Brązowy Laur – nagrodę dla tych firm,  które nieprzerwanie przez sześć lat brały udział w programie i każdorazowo uzyskały tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Nagrodę dla Pamso odbierał osobiście Prezes Joachim Nowak. Miasto Pabianice otrzymało z kolei wyróżnienie honorowe „Złota Lokalizacja Biznesu”. Nagrody te świadczą o wielkim potencjale regionu, a także działających w nim przedsiębiorstw. 

Organizatorzy programu FAIR PLAY zwracają szczególną uwagę na prowadzoną przez laureatów działalność charytatywną i ich wrażliwość społeczną. Te elementy są jednym z ważniejszych czynników branych pod uwagę przy weryfikacji firm i decyzji o przyznaniu tytułu i certyfikatu. Zakłady Mięsne Pamso z Pabianic od dawna realizują misję i model biznesowy oparty na budowaniu przyjaznych relacji z regionem, z którego się wywodzą. Świadczą o tym liczne akcje powiązane z ideą społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, skupiające się przede wszystkim na edukacji i ekologii.

Przykładem takich inicjatyw są między innymi kampanie „Zawsze Świeże” czy „Szkoła Zdrowego Żywienia Pamso”. Ta pierwsza znalazła uznanie już wcześniej, wśród twórców raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2008”, którzy umieścili informacje o kampanii w prestiżowej publikacji wzorcowych praktyk. Pamso promuje także postawy ekologiczne w codziennym funkcjonowaniu firmy, czego przykładem była niedawna akcja zbierania i utylizacji zużytych baterii.

Najwyższa jakość produktów i zaufanie do opinii konsumentów z regionu to podstawa sukcesu Zakładów Pamso” – komentuje Prezes Joachim Nowak. „Cieszy nas nagroda FAIR PLAY, bo to szczególnego rodzaju wyróżnienie. Utwierdza nas w przekonaniu, że właściwie zarządzamy firmą i jej zasobami, a nasza strategia budowy wizerunku przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie, przywiązanego do regionu i zasad etyki biznesowej to kierunek, w którym warto podążać także w przyszłości”. 

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest czytelny nie tylko dla polskich partnerów, lecz także dla kontrahentów zagranicznych. Jest jasnym przesłaniem, deklaracją stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w działalności gospodarczej. Organizatorzy konkursu podają także - w ramach ciekawostki - że laureaci XII edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” zapewniają Polakom blisko 107 tys. miejsc pracy. Program „Przedsiębiorstwo Fair Play” realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a afiliowany przy Krajowej Izbie Gospodarczej.

   


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Toolbox Creative Communications

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »