Gospodarka » Żywność
Pan Pomidor&Co. z Bankiem Żywności w muzeum edukują dzieci jak chronić planetę
Niecodzienną inicjatywę Banku Żywności wsparł Pan Pomidor&Co., polski producent świeżych dań gotowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Tegoroczne obchody Dnia Ziemi w Muzeum Etnograficznym w Warszawie, dzięki Bankowi Żywności, będą
wyjątkową okazją do nauki i zabawy. Skoncentrowane wokół tematu uczenia szacunku do jedzenia, mają wspierać kształtowanie właściwych postaw oraz pokazywać najmłodszym, jak w nieoczywisty sposób chronić planetę. Gra miejska z certyfikatem Ratownika Żywności, warsztaty kulinarne z Pascalem Brodnickim oraz czytanie bajki przez Artura Barcisia to tylko część atrakcji, podczas których dzieci nauczą się jak racjonalnie gospodarować żywnością. Maluchy dowiedzą się również dlaczego artykuły spożywcze zbyt często trafiają
do kosza i jak temu zapobiegać. Ponadto, w ramach zajęć warsztatowych, najmłodsi będą mogli poznać rolę pszczół w naszym ekosystemie.
Uczestników obchodów Dnia Ziemi w Muzeum Etnograficznym oraz wolontariuszy Banku Żywności porcją pożywnej zupy wspierać będzie Pan Pomidor&Co. Marka, która od początku istnienia świadomie
i odpowiedzialnie podchodzi do produkcji żywności, oferując konsumentom wegetariańskie dania przygotowywane z najwyższej jakości warzyw, pochodzących z wyselekcjonowanych, głównie lokalnych upraw bez dodatków barwników i konserwantów.
Akcja z Bankiem Żywności to kolejne przedsięwzięcie Pan Pomidor & Co., podczas którego firma wspiera ważne inicjatywy społeczne. „Porcją ciepła” Pan Pomidor rozgrzewał już kwestujących MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy, a produkty tej marki systematycznie trafiają do wybranych placówek opiekuńczo-wychowawczych.