Firma » Biznes
Partnerstwo w zaresie BIG DATA. Badanie Edeleman i Uniwersytetu Cambridge
W ramach współpracy Edelman i Cambridge przeprowadzą zakrojone na szeroką skalę badania nad etycznymi i organizacyjnymi implikacjami predykcyjnej analizy Big Data oraz jej wpływem na zachowania i zaufanie konsumentów.
W badaniach wezmą udział czołowi eksperci branżowi oraz akademiccy, którzy skupią się na predykcyjnym potencjale Big Data, wykorzystując w tym celu opracowaną przez Centrum platformę Big Social Data, która składa się z ponad sześciu milionów profilów.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/partnerstwo_w_zaresie_big_data_badanie_edeleman_i_uniwersytetu_cambridge.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Pasztety Dworskie - mała przyjemność, która odmienia każdy posiłek
Słychać dzwonki sań – ostatnia szansa na wymarzone prezenty
Wymiana AGD – zrób prezent dla rodziny, portfela i planety
Harmonijna architektura kontrastów na wrocławskim Nadodrzu
Komentarze (0)