Firma » Biznes
Partnerstwo w zaresie BIG DATA. Badanie Edeleman i Uniwersytetu Cambridge
W ramach współpracy Edelman i Cambridge przeprowadzą zakrojone na szeroką skalę badania nad etycznymi i organizacyjnymi implikacjami predykcyjnej analizy Big Data oraz jej wpływem na zachowania i zaufanie konsumentów.
W badaniach wezmą udział czołowi eksperci branżowi oraz akademiccy, którzy skupią się na predykcyjnym potencjale Big Data, wykorzystując w tym celu opracowaną przez Centrum platformę Big Social Data, która składa się z ponad sześciu milionów profilów.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/partnerstwo_w_zaresie_big_data_badanie_edeleman_i_uniwersytetu_cambridge.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)