Gospodarka » Żywność

Pasztet Podlaski brązową Perłą Rynku FMCG

Pasztet Podlaski brązową Perłą Rynku FMCG
Zobacz więcej zdjęć »
Pasztet Podlaski w rodzinnym kubku 200 g zajął trzecie miejsce w prestiżowym konkursie Perły Rynku FMCG.To już kolejna nagroda, która powędrowała w tym roku do firmy DROSED SA.

Niezależny plebiscyt branżowy „Perły Rynku FMCG” został rozstrzygnięty. Konkurs, organizowany w tym roku po raz siódmy przez wydawnictwo „Wiadomości Handlowe” wyłania najbardziej innowacyjne nowości – produkty otwierające nowe segmenty rynku. W tegorocznej edycji nagrodzono łącznie 191 produktów, a w gronie zwycięzców znalazł się Pasztet Podlaski 200 g, który głosami detalistów zajął III miejsce w kategorii „Wędliny i przetwory mięsne”. W tym roku produkt otrzymał również główną nagrodę w plebiscycie „Przeboje FMCG”, a także wyróżnienie w konkursie „Złoty Paragon 2013 – Nagroda Kupców Polskich”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Podlaski to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych marek pasztetów w kraju, znana od ponad 35 lat. O ich wyjątkowym smaku decyduje unikalna receptura oraz wykorzystanie w procesie produkcji surowców pochodzących wyłącznie od sprawdzonych dostawców. Drobiowe pasztety Podlaski nie zawierają konserwantów, wieprzowiny, dodatków „E” oraz glutaminianu. Konsumenci mogą wybierać spośród kilku wariantów smakowych. Oprócz wprowadzonej na początku tego roku przez producenta pikantnej wersji Podlaski HOT, na rynku dostępne są również pasztety o smakach: klasycznym, pomidorowym, paprykowym, pieczarkowym, z pieprzem oraz czosnkowym.

 

Do tegorocznej edycji plebiscytu „Perły Rynku FMCG” zgłoszono łącznie około 400 produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych oraz usług związanych z prowadzeniem sklepu. Podobnie jak w latach ubiegłych, głosy detalistów zliczył niezależny instytut badawczy GfK Polonia, który sprawował także nadzór merytoryczny nad plebiscytem.

 

Więcej informacji o produktach Grupy DROSED można znaleźć na stronie www.drosed.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »