Gospodarka » Żywność

Pasztet Podlaski kolejny raz nagrodzony!

Pasztet Podlaski kolejny raz nagrodzony!
Zobacz więcej zdjęć »
Drobiowy pasztet Podlaski DROSED otrzymał tytuł „Przebój Roku 2013” oraz wyróżnienie handlowców „Złoty Paragon 2013 – Nagroda Kupców Polskich”.

Pasztet Podlaski DROSED należy do grona produktów, które zdaniem handlowców w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Podlaski to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek produktów spożywczych. Wiosną sztandarowy produkt DROSED dwukrotnie znalazł się na podium w konkursach, w których liderów rynku wskazali kupcy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Podlaski w rodzinnym, powiększonym kubku 200 g zdobył główną nagrodę w kategorii „Produkty śniadaniowe” w szóstej edycji konkursu „Przeboje FMCG”. Plebiscyt został zorganizowany przez wydawcę magazynu „Życie Handlowe”. Selekcji zgłoszonych do konkursu produktów dokonało 10-osobowe Jury złożone z profesjonalistów branży FMCG. Na wytypowane przez nich najlepsze produkty w 44 kategoriach w II etapie konkursu głosowali detaliści. To właśnie oni ostatecznie zadecydowali o tym, że Pasztet Podlaski DROSED otrzymał tytuł „Przebój Roku 2013”. Gala wręczenia nagród odbyła się 21 maja w Warszawie.

 

Pasztet Podlaski DROSED zdobył także prestiżowe wyróżnienie „Złoty Paragon 2013 – Nagroda Kupców Polskich” w kategorii „Wędliny paczkowane i pasztety” przyznane przez przedstawicieli handlu. Właściciele sklepów różnego formatu z całej Polski wskazali produkty sektora FMCG charakteryzujące się najlepszą sprzedażą w 2012 roku, oddając głosy w ankiecie miesięcznika „Hurt&Detal”. Honorowy patronat nad trzecią edycją konkursu organizowanego przez redakcję pisma pod nadzorem Instytutu TNS Polska objęło Ministerstwo Gospodarki. Uroczyste ogłoszenie wyników odbyło się 23 maja w Warszawie.

 

Znany i lubiany od ponad 35 lat drobiowy Pasztet Podlaski DROSED dostępny jest aktualnie w siedmiu smakach. Na półce sklepowej można znaleźć produkt w lekkich aluminiowych kubkach 50 g i 100 g oraz klasycznych puszkach 155 g i 195 g. Pasztet o smaku naturalnym dostępny jest także w dużym kubku 200 g.

 

Więcej informacji o produktach Grupy DROSED można znaleźć na stronie www.drosed.pl.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »