Gospodarka » Żywność
Pasztet Podlaski ze Złotym Paragonem
Zobacz więcej zdjęć » |
Pasztet Podlaski drobiowy 155 g zdobył I miejsce i statuetkę „Złoty Paragon 2014” w prestiżowym konkursie branży FMCG. „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, organizowany w tym roku po raz czwarty przez magazyn „Hurt&Detal”.To opiniotwórczy plebiscyt, w którym nagradzane są najlepsze i najbardziej konkurencyjne produktyna rynku. O nagrodę „Złoty Paragon” walczyło ponad 350 produktów w 47 kategoriach. Pasztet Podlaski okazał się być najlepszym w kategorii „Pasztety i konserwy mięsne”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Choć produkt DROSED na sklepowych półkach gości jużod 35 lat, wciąż pozostaje najchętniej kupowanym pasztetem w Polsce. Z danych firmy wynika, że konsumenci sięgają po niego średnio co 1 sekundę. Tajemnica sukcesu tego produktu tkwi wpołączeniu tradycyjnej receptury z wysoką jakością wykorzystanych składników. Do produkcji Pasztetu Podlaskiego DROSED wykorzystuje surowce drobiowe pochodzące wyłącznie od zaufanych dostawców. Pasztet Podlaski nie zawiera wzmacniaczy smaku i zapachu a przy tym jest w 100% drobiowy, dzięki czemu pokochali go Polacy.
Kupcy głosowali na najlepsze ich zdaniem produkty za pośrednictwem ankiety przeprowadzonej przez redakcję „Hurt & Detal”. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał Instytut Badawczy TNS Polska. Nagrody wręczono 22 maja br. podczas uroczystej gali.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)