Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
PERFEKCYJNE WIDZENIE W PRACY - Soczewki okularowe do pomieszczeń
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Hoya Lens Poland to znany i ceniony producent soczewek okularowych oraz produktów optycznych najwyższej jakości. Eksperci pochodzącego z Japonii koncernu od ponad 75 lat opracowują i wdrażają innowacyjne rozwiązania, dzięki którym HOYA dostarcza soczewki okularowe oraz produkty optyczne oparte na zawansowanych technologicznie materiałach, konstrukcjach i uszlachetnieniach. W szerokiej gamie produktowej firmy Hoya na uwagę zasługują soczewki do pomieszczeń.
Soczewki do pomieszczeń przeznaczone są do czytania, pracy przy komputerze, w biurze oraz wszędzie tam, gdzie konieczne jest przenoszenie wzroku z przedmiotów położonych blisko na przedmioty znajdujące się dalej. Zadaniem soczewek do pomieszczeń jest korekcja wzroku w bliży i odległościach pośrednich. Główną zaletą soczewek tego typu jest możliwość obejmowania wzrokiem zarówno dokumentów znajdujących się na biurku, jak i ekranu komputera, a także osób oraz przedmiotów, znajdujących się w dalszej części pomieszczenia.
Standardowe okulary do czytania zapewniają dobre widzenie w ograniczonym zakresie odległości mieszczącym się zazwyczaj w przedziale od 33 do 50 cm od oczu. Soczewki okularowe Addpower TrueForm pozwalają zobaczyć wyraźnie również obiekty, znajdujące się poza tym przedziałem. Soczewki te dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji i degresji wartości w górnej części o 0,75 dioptrii, zwiększają zasięg ostrego widzenia. Doskonale spełniają oczekiwania osób z wyższymi wartościami korekcyjnymi do bliży, które skarżą się na wąskie pole widzenia, występujące w tradycyjnych soczewkach do czytania i soczewkach progresywnych.
Dzięki technologii TrueForm, soczewki okularowe Addpower TrueForm optymalizowane są dla każdej indywidualnej korekcji. Gwarantuje to ich użytkownikom lepsze, komfortowe i bardziej precyzyjne widzenie o najwyższej jakości.
Komentarze (0)