Firma » Reklama

Permission marketing – nowe drogi rozwoju

Permission marketing jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie reklamodawców, którzy szukają ciągle to nowych kanałów dotarcia do swoich odbiorców. Do tej pory wykorzystywany był on z powodzeniem głównie w mailingach.

Permission marketing, inaczej marketing za przyzwoleniem, to cześć marketingu relacji. Polega on na budowaniu więzi z internautą wyłącznie po wyrażeniu przez niego zgody na otrzymywanie informacji handlowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W czasach, kiedy większość firm stosuje interruption marketing agresywnie walcząc o zainteresowanie klienta, kiedy szum informacyjny jest tak duży i kiedy billboardy, reklamy oraz ulotki >>atakują<< nas na każdym kroku, permission marketing wydaje się być rozwiązaniem optymalnym ” - mówi Zbigniew Smętek, prezes firmy i-Trends.

Ten skuteczny model promocji stosowany jest również w usługach telekomunikacyjnych. W Polsce wykorzystują go trzy portale: Zajfon.pl, Wygadaj.pl i Reklamofon.pl. Wymienione platformy internetowe, służą do przeprowadzania niekonwencjonalnych kampanii marketingowych. Użytkownicy w pełni akceptują zasady, na jakich działają takie witryny, a w zamian otrzymują wymierne korzyści.

Biorąc pod uwagę, że klient godzi się na zakłócanie swojego spokoju głównie w momencie uświadomienia wartości, którą odniesie dzięki temu, to perspektywa darmowych połączeń lub sms-ów, a co za tym idzie mniejszych rachunków telefonicznych, jest niezwykle interesująca ” - dodaje Zbigniew Smętek.

W  krajach Europy zachodniej i w USA ta forma komunikacji już się sprawdziła. Polski rynek docenia ją coraz bardziej, a wzrastająca ilość realizowanych kampanii z wykorzystaniem permission marketingu sprawia, że staje się on interesującą alternatywą dla standardowych działań marketingowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

klok

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »