Firma » Biznes
Personalizacja w obsłudze klienta problematyczna dla firm
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Miało ono na celu określenie, w jakim stopniu przedsiębiorstwa są przygotowane do spełniania indywidualnych oczekiwań klientów - w dziedzinie przeprowadzania transakcji, komunikacji, pracy czy rozrywki.
Nowy raport pokazuje, że przedsiębiorstwa doświadczają tego trendu - 84% respondentów twierdzi, że ich klienci oczekują bardziej spersonalizowanej obsługi, a 70% spotkało się z takimi oczekiwaniami ze strony pracowników. Mimo to zaledwie niecałe 20% oceniło zdolność swojego przedsiębiorstwa do oferowania spersonalizowanej obsługi jako bardzo dobrą.
Brak możliwości personalizacji zmniejsza konkurencyjność i przychody
Prawie dwie trzecie respondentów - z branży komunikacji, edukacji i nauki, inżynierii i budownictwa, usług finansowych, opieki zdrowotnej, turystyki, nauk przyrodniczych, sektora publicznego, handlu detalicznego i usług użyteczności publicznej - twierdzi, że trend ten stanowi dla nich coraz większe wyzwanie pod względem ich zdolności do skutecznego konkurowania na rynku. Przedsiębiorstwa szacują na przykład, że jeśli byłyby w stanie oferować klientom i pracownikom wysoce spersonalizowaną obsługę, to ich roczne przychody wzrosłyby o 18%. Chmura pomoże przedsiębiorstwom przygotować się na wszystko.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/personalizacja_w_obsludze_klienta_problematyczna_dla_firm.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)