Firma » Biznes
Personalizacja w obsłudze klienta problematyczna dla firm
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Miało ono na celu określenie, w jakim stopniu przedsiębiorstwa są  przygotowane do spełniania indywidualnych oczekiwań klientów - w  dziedzinie przeprowadzania transakcji, komunikacji, pracy czy rozrywki.
Nowy raport pokazuje, że przedsiębiorstwa doświadczają tego trendu - 84%  respondentów twierdzi, że ich klienci oczekują bardziej  spersonalizowanej obsługi, a 70% spotkało się z takimi oczekiwaniami ze  strony pracowników. Mimo to zaledwie niecałe 20% oceniło zdolność  swojego przedsiębiorstwa do oferowania spersonalizowanej obsługi jako  bardzo dobrą. 
 Brak możliwości personalizacji zmniejsza konkurencyjność i przychody
  Prawie dwie trzecie respondentów - z branży komunikacji, edukacji i  nauki, inżynierii i budownictwa, usług finansowych, opieki zdrowotnej,  turystyki, nauk przyrodniczych, sektora publicznego, handlu detalicznego  i usług użyteczności publicznej - twierdzi, że trend ten stanowi dla  nich coraz większe wyzwanie pod względem ich zdolności do skutecznego  konkurowania na rynku. Przedsiębiorstwa szacują na przykład, że jeśli  byłyby w stanie oferować klientom i pracownikom wysoce spersonalizowaną  obsługę, to ich roczne przychody wzrosłyby o 18%. Chmura pomoże  przedsiębiorstwom przygotować się na wszystko.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/personalizacja_w_obsludze_klienta_problematyczna_dla_firm.html    
    	
		Nadesłał:
            openmediagroup 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)