Technologie » Internet
Peryskop.pl finalistą Mini Seedcamp w Pradze
Podczas spotkania, 20 startupów z regionu, zaprezentuje się doświadczonym przedsiębiorcom, inwestorom oraz specjalistom z całej Europy, poddając wnikliwej ocenie swój potencjał i dotychczasowe osiągnięcia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wśród finalistów poza Peryskopem jest jeszcze jeden projekt z Polski, poza tym o zwycięstwo rywalizować będa projekty z Czech, Słowenii, Litwy, Rumunii, Łotwy ale też ze Stanów Zjednoczonych i Indii.
„Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia - tym bardziej, że konkurencja na rynku internetowym jest bardzo duża i wymaga wielkiej determinacji i poświęcenia„ - powiedział Jakub Połeć, dyrektor zarządzający Peryskop.pl.
Pełna lista finalistów i więcej informacji na temat konkursu: http://blog.seedcamp.com/2010/02/top-20-teams-for-mini-seedcamp-prague.html
Peryskop.pl jest serwisem wyszukującym i analizującym recenzje i opinie produktowe oraz udostępniającym e-sklepom kompletne opisy i analizy oferowanych przez nie produktów. Wykorzystując semantyczą analizę treści Peryskop.pl wyszukuje najistotniejsze informacje w opiniach, a następnie prezentuje je w atrakcyjny sposób dla potencjalnych nabywców danego produktu. W chwili obecnej analiza przeprowadzana jest dla polsko i angielsko języcznych recenzji i opinii wyszukanych na ponad 1700 serwisach Internetowych. Dla internautów oraz e-sklepów dostępne są informacje produktowe takie jak: zbiorcza ocena, streszczenie wielu recenzji, wypunktowane plusy i minusy, parametry oraz opinie na temat poszczególnych cech produktu.
Innowacyjne podejście autorów projektu do sfery e-commerce zostało już docenione: Peryskop.pl uzyskał wsparcie inwestorskie od IIF S.A. - funduszu technologicznego wczesnego etapu, poza tym recenzje produktowe serwisu prezentuje na swoich stronach już ponad 40 sklepów intwenetowych.
O Peryskop.pl:
Serwis Peryskop.pl został uruchomiony w maju 2009 r. Obecnie zatrudnia 15 osób. Z serwisem w ramach oferty porównywania cen produktów współpracuje ponad 300 sklepów internetowych. Inwestorem strategicznym jest spółka IIF S.A. - wiodący fundusz technologiczny wczesnego etapu, inwestujący na terenie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)