Gospodarka » Żywność

Piątnica wśród najsilniejszych marek

Piątnica wśród najsilniejszych marek
Zobacz więcej zdjęć »
Znamy już wyniki rankingu Polskie Marki 2012 dziennika „Rzeczpospolita”. Piątnica to 4. marka mleczarska i 21. najsilniejsza polska marka spożywcza.

„Rzeczpospolita” opublikowała w grudniu 2012 r. wyniki najnowszej edycji prestiżowego Rankingu Polskich Marek, obejmującego zestawienie najcenniejszych i najsilniejszych z nich. Wartość marki Piątnica oszacowano na 212,5 mln zł, co dało jej 61. pozycję na liście 330 najbardziej wartościowych marek. Piątnica okazała się być 4. najmocniejszą  marką mleczarską na polskim rynku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

W rankingach szczegółowych konsumenci wysoko ocenili Piątnicę pod względem postrzeganej jakości oraz wartości. Piątnica zajęła w obydwu zestawieniach 3. miejsce wśród marek z branży mleczarskiej, plasując się na 35. pozycji w rankingu „Postrzegana jakość” oraz 33. pozycji w rankingu „Postrzegana wartość” (awans o 3 lokaty w porównaniu  z rokiem 2011).

 

Piątnica to od wielu lat także jedna z marek, które cieszą się coraz większą lojalnością klientów. Świadczy o tym wysokie 22. miejsce wśród wszystkich marek i 2. miejsce wśród marek z branży mleczarskiej w rankingu zbudowanym na podstawie tego kryterium.

 

Wysokie miejsce w rankingu oraz obecność wśród najmocniejszych i najbardziej wartościowych polskich marek odzwierciedla fakt silnej i ugruntowanej pozycji marki Piątnica na konkurencyjnym rynku − komentuje Zbigniew Kalinowski, Prezes OSM Piątnica. Cieszymy się z sukcesów i nie zamierzamy spocząć na laurach. Będziemy nadal przykładać ogromną wagę do dbałości o najwyższą jakość naszych produktów. Cenne jest dla nas również zaufanie, jakim od wielu lat obdarzają nas konsumenci, którego dowodem jest wysoka pozycja w rankingu szczegółowym opartym o wskaźnik „Lojalność klientów” – podsumowuje Zbigniew Kalinowski.

 

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2012 został przygotowany na podstawie danych finansowych i badań konsumentów przeprowadzonych przez dziennik „Rzeczpospolita”, firmę doradczą Akropolis i firmę badawczą AC Nielsen.

 

Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie www.piatnica.com.pl.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »