Firma » Biznes
Pięć salonów marek LPP w łódzkiej „Sukcesji”
Zobacz więcej zdjęć » |
W galerii handlowej „Sukcesji" zostaną otwarte cztery placówki istniejących już marek należących do LPP - Reserved, Mohito, Cropp i House - oraz jedna nowej, nieobecnej jeszcze na rynku. Łączna powierzchnia sklepów wyniesie 3370 mkw., w tym dwupoziomowy salon Reserved zajmie 1756 mkw., pozostałe od 307 do 483 mkw.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Notowana na warszawskiej giełdzie spółka LPP jest liderem wśród polskich firm odzieżowych i znaczącym graczem na międzynarodowym rynku ubrań, głównie w krajach środkowej i wschodniej Europy. Systematycznie rozwija sieć salonów i wzmacnia pozycje swoich marek.
„Sukcesja" zostanie otwarta w 2014 roku. W skład kompleksu wejdą: galeria handlowa z food court'em (172 sklepy i punkty usługowe), strefa rozrywkowo-rekreacyjna (m.in. 9-salowy multipleks „Helios"), hotel klasy biznesowej oraz dwupoziomowy parking. Powierzchnia użytkowa wyniesie ponad 120 tys. mkw., a najmu prawie 50 tys. mkw.
Obiekt powstanie w pobliżu ścisłego centrum miasta, kampusu Politechniki Łódzkiej, Międzynarodowych Targów Łódzkich i nowego osiedla mieszkaniowego, największego w mieście. Projekt architektoniczny został dostosowany do wymogów międzynarodowego certyfikatu BREEAM (BRE Environmental Assessment Method) i zatwierdzony przez BRE Global Ltd, instytucji przyznającej te certyfikaty.
Centrum ma być nie tylko miejscem robienia zakupów, ale przede wszystkim spędzania wolnego czasu.
Komentarze (0)