Dom » Wnętrza

„Piękno detalu” – nowa kampania promocyjna marki Ospel

„Piękno detalu” – nowa kampania promocyjna marki Ospel
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Ospel, wiodący polski producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła kampanię wideo online promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji KARO. Akcja „Piękno detalu” ruszyła 8 sierpnia.

Kolorowe dodatki to jedna z najmodniejszych koncepcji w dziedzinie aranżacji wnętrz. Firma Ospel, wychodząc naprzeciw tym trendom, poszerzyła właśnie gamę ramek dla osprzętu elektrycznego z kolekcji KARO o siedem intrygujących odcieni: wenge, tytan strukturalny, satynowy turkus, perłową czerwień, a także limonkę, lawendę i burgund. Wprowadzeniu na rynek nowych produktów towarzyszy kampania promocyjna „Piękno detalu”. Na jej potrzeby przygotowany został 15 sek. pre-roll. Za koncepcję i realizację spotu oraz zakup mediów odpowiedzialna jest Agencja New Media Division.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Głównym założeniem kampanii jest podkreślenie roli barwnych detali w aranżacji pomieszczeń. Nowe ramki firmy Ospel promowane są jako element dekoracyjny, który podkreśla charakter wnętrz oraz dodaje im wyrazu i świeżości. Przygotowany spot można obejrzeć na stronie www firmy Ospel, w zakładce Do obejrzenia - http://ospel.pl/pl/do-obejrzenia.html oraz na oficjalnym kanale marki w serwisie YouTube https://www.youtube.com/watch?v=Er66pINrX5Q.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

flypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »