Motoryzacja » Samochody
Pierwszy dealer samochodowy w Polsce ze strefą oczyszczania
Zobacz więcej zdjęć » |
Japoński koncern Toyota to globalny lider w proekologicznych rozwiązaniach motoryzacyjnych. Pozostając w zgodzie z filozofią i działalnością marki, salon Toyota Bońkowscy wystartował z akcją pt. ”Oddychaj pełną piersią w Toyota Bońkowscy”, która inauguruje pierwszy taki projekt ekologiczny w stolicy Wielkopolski. W przestrzeni salonu dealera w Komornikach zaaranżowano strefę oczyszczania, w której każdy odwiedzający może usiąść pośród zielonych roślin, pooddychać specjalnie oczyszczonym powietrzem i zrelaksować przy dźwiękach odprężającej muzyki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zmiany lokalne, globalny efekt
– Celem naszej akcji jest zwiększenie świadomości wśród poznaniaków i zachęcenie ich do zadbania o stan powietrza, którym na co dzień oddychamy – wyjaśnia Dominika Bońkowska, właścicielka salonu Toyota Bońkowscy. – Jesteśmy przekonani, że drobne zmiany na poziomie lokalnym prowadzą do dużych i trwałych zmian globalnych. Nasza strefa oczyszczania została przygotowana tak, aby można się było w niej zrelaksować i odprężyć. Zielone rośliny wpływają bowiem korzystnie na stan powietrza, ale i poprawę samopoczucia, z tego powodu docenili je zarówno nasi klienci jak i pracownicy – dodaje.
Rośliny filtrujące powietrze
Przedsięwzięcie ma zapraszać do podjęcia wyzwania oczyszczania i zainspirować poznaniaków do zadbania o czyste powietrze w swoim otoczeniu, dlatego do stworzenia strefy wykorzystano Epipremnum złociste. Rośliny, które naturalnie filtrują powietrze i redukują ilość szkodliwych substancji chemicznych umieszczono w szklanych słoikach, a nie jak to przeważnie ma miejsce - w plastikowych doniczkach. Kwiaty ustawiono na specjalnie przygotowanej ściance z drewna - cała instalacja jest więc wykonana w 100 procentach z materiałów naturalnych.
Lider proekologicznych rozwiązań
Toyota jest liderem w proekologicznych technologiach motoryzacyjnych i aktywnie wyznacza kierunek rozwoju całej branży. W najbliższych latach marka zamierza osiągnąć zerową emisję CO2 w nowych pojazdach zarówno przez cały cykl życia produktu, jak i w fabrykach. Ponadto, działa na rzecz odpowiedzialnego korzystania z zasobów naturalnych oraz kontroli recyklingu. Aktywnie wdraża również liczne działania edukacyjno-informacyjne zwiększając tym samym w społeczeństwie świadomość życia w zgodzie z naturą.
Nadesłał:
dotPR
|
Komentarze (0)