Gospodarka » Żywność
Piotr z FRoSTY znów w telewizji i internecie
Zobacz więcej zdjęć » |
To kolejna już odsłona reklamy z hasłem przewodnim 100% naturalnego smaku, podkreślającym naturalność produktów − bez wzmacniaczy, barwników czy dodatkowych aromatów w składzie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Najnowsza odsłona kampanii nawiązuje do wcześniejszych działań promocyjnych marki. Jej bohaterem ponownie został Piotr z FRoSTY. W rozmowie telefonicznej nt. Złotych Paluszków Rybnych i Szpinaków prezentuje politykę marki gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek połączoną z prostotą ich przygotowania w domu. To nawiązanie do idei 100% naturalnego smaku!, w myśl której FRoSTA, jako pierwsza marka spożywcza w Polsce, usunęła jednocześnie ze wszystkich swoich produktów wzmacniacze smaku, barwniki, aromaty, tłuszcze utwardzone oraz skrobię modyfikowaną.
− Od kilku lat konsekwentnie edukujemy konsumentów w zakresie jakości produktów, jakie stosują w kuchni. Nasze kreacje skłaniają do myślenia i pomagają konsumentom podejmować świadome decyzje zakupowe − mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY.
Nowe, 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe FRoSTY będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych – TVN, TVN Style, TVN24 i National Geographic. Konsumenci będą mogli je oglądać do 24 lutego. Kampania internetowa natomiast, trwająca od 20 stycznia do 9 marca 2014 r., obejmie największe portale internetowe, m.in. Onet.pl i Wp.pl, serwisy tematyczne (Polki.pl, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl) oraz YouTube i serwisy VoD. Wykorzystane w niej zostaną najnowocześniejsze typy nośników – rich media, a także statyczne banery i działania w mediach społecznościowych.
Za kreację kampanii odpowiedzialne są agencje GoldenSubmarine oraz Graf, a za zakup mediów − dom mediowy OMD.
Link do spotu: http://www.youtube.com/watch?v=Di5gt0T0jik
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)