Technologie » Komputery
Planowaniem budżetu zakupowego z Impuls EVO
                Funkcjonalności systemu Impuls EVO dedykowane obsłudze procesów dystrybucji i gospodarki materiałowej zostały wzbogacone o nowe rozwiązania do planowania procesów zakupowych. Rozwinięcie to dedykowane jest zarówno specjalistom ds. zakupów, działom finansowo-księgowym, jak i kadrze zarządzającej.
	
    
	Głównym założeniem wprowadzonej innowacji jest segmentacja, automatyzacja oraz integracja informacji zawartych w budżecie i procesie zakupowym. Istnieje możliwość tworzenia struktury budżetów, które powiązane są z grupami materiałowymi w module dystrybucji. Poszczególne „pod-budżety" dzielone są również na wybrane okresy rozliczeniowe - roczne, miesięczne czy tygodniowe. Zgodnie z tym układem plan główny rozbijany jest na budżety cząstkowe. Pozwala to osobom odpowiedzialnym za zakupy analizować poziom realizacji swoich planów poprzez zestawienie ich z wszystkimi dokumentami magazynowymi, zamówieniami zakupu oraz fakturami - zapłaconymi oraz niezapłaconymi. Stopień realizacji planu prezentowany jest w formie wykresów, co znacznie ułatwia analizę danych.Rozwiązanie to pełni również funkcję kontrolną, - zaopatrzeniowcy są informowani, jeśli kolejne składane zamówienie nie mieści się w założonym dla danego okresu budżecie - tłumaczy Ireneusz Krak, Dyrektor ds. Rozwoju i Serwisu Aplikacji w BPSC SA. - Graficzna prezentacja wykorzystania budżetów to równolegle wygodne rozwiązanie raportowe dla zarządzających firmą - dodaje Ireneusz Krak.
   
 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/business_intelligence/planowaniem_budzetu_zakupowego_z_impuls_evo.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)