Gospodarka » Żywność
Podlaski wiele zmienia
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Grupa Drosed, producent kultowego Pasztetu Podlaskiego, przygotowała kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Nie ma Podlaskiego, nie…”, skierowanej do osób w wieku 20-35 lat. Reklama outdoor w 10 miastach Polski obejmie nośniki takie, jak billboardy 6x3, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej oraz autobusy (w Łodzi, Rzeszowie, Białymstoku, Toruniu i Poznaniu).Kampania będzie trwać przez dwa miesiące, od początku maja do końca czerwca br.
Dopełnieniem kampanii zasięgowej będą niestandardowe działania ambientowe, komunikacja na portalu społecznościowym facebook (dedykowana strona z aplikacją konkursową), a także reklama w serwisach internetowych adresowanych do osób w wieku 18-25 lat. Firma Drosed chce w ten sposób wzmocnić świadomość marki Podlaski wśród młodzieży orazbudować ją w grupie tych, którzy dotychczas Podlaskiego nie znali. Kampania jest kontynuacją i rozwinięciem działań promocyjnych prowadzonych w ubiegłym roku. Za koncepcję, kreację kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm Polska.
Więcej informacji na stronach www.drosed.pl i www.facebook.com/PodlaskiDrosed.
Nadesłał:
JBcomm
|

Allianz Trade: Raport o globalnych niewypłacalnościach
„Będzie pięknie” – nowy program na antenach stacji TVN z udziałem marki Komfort
Wybierz bramę i drzwi podczas bezpłatnych konsultacji z architektem i specjalistą ds. produktu!
Kolor w łazience
Komentarze (0)