Gospodarka » Przemysł
Podłogi Chapel Parket zrobiły furorę na BUDMIE
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Największe spotkanie branży budowlanej w Europie Środkowo-Wschodniej zakończyło się 13 marca. Zainteresowanie marką Chapel Parket przerosło oczekiwania i potwierdziło dużą popularność, jaką cieszą się naturalne dębowe podłogi.
Dębowe podłogi Chapel Parket były prezentowane w pawilonie 4 przy stoisku 22 i stanowiły integralną część Akademii Efektywnego Projektowania ARCHISPACE. Wybór tego miejsca nie był przypadkowy. Firma Chapel Parket Polska, partner ARCHISPACE, oferuje architektom pokaźną bazę wysokiej jakości plików CAD. Z myślą o osobach zawodowo zajmujących się projektowaniem i aranżacją wnętrz powstała także inna propozycja marki - Księga Architekta. Narzędzie to również było prezentowane podczas poznańskich targów, wszyscy chętni mogli je otrzymać bezpłatnie.
Ekspozycja marki Chapel Parket zdecydowanie przyciągała uwagę zwiedzających. Mimo ograniczonej przestrzeni wystawienniczej, przedstawicielom firmy udało się oddać ideę towarzyszącą tworzeniu tych dębowych podłóg. Na gości stoiska czekały m. in. próbki poszczególnych kolekcji, paleta dostępnych barw oraz elementy przedstawiające rezultaty specjalnej obróbki drewna, stosowanej w procesie produkcji posadzek.
Inwestorzy chętnie korzystali z okazji do porównania dostępnych możliwości i na miejscu wybierali najbardziej odpowiadające im rozwiązania. W ten sposób rozpoczęli projektowanie wymarzonej podłogi. W tym kontekście warto przypomnieć, że wszystkie elementy marki Chapel Parket są produkowane na zamówienie, w oparciu o potrzeby i pragnienia kupujących. Proces tworzenia tych podłóg zaczyna się właśnie od inwestora decydującego o wszystkich jej elementach – m. in. rozmiarze, selekcji drewna, jego wybarwieniu i sposobie obróbki, a także wykończeniu.
Co równie istotne, podłogi Chapel Parket są wykonane ręcznie, dlatego też zdecydowana większość elementów stoiska była tworzona tymi samymi metodami. Uwagę gości przykuwały m. in. drewniany (przygotowany specjalnie na targi) stojak na katalogi oraz gadżety wykonane z dębu.
- Stoisko ulokowane było w strefie ARCHISPACE, ale nasze produkty wzbudziły zainteresowanie nie tylko projektantów, lecz również inwestorów indywidualnych, wykonawców oraz reprezentantów firm z szeroko pojętej branży drzewnej. Frekwencja była wyższa niż zakładaliśmy. Cieszę się, że mogliśmy porozmawiać z osobami świadomymi naszej marki, którzy ją znają, cenią i utożsamiają się z naszym podejściem do drewna. Odwiedzili nas także goście, dla których BUDMA była pierwszą okazją do przekonania się o naszych możliwościach, te spotkania były równie interesujące - mówi Sebastian Kos reprezentujący firmę Chapel Parket Polska.
- Ekspozycja była właściwie stale oblegana przez uczestników targów. To dla nas kolejny dowód na to, jak bardzo poszukiwane są podłogi z naturalnego drewna. Zainteresowanie inwestorów i architektów wskazuje, że rynek nawet na tak charakterystyczne produkty, jak podłogi Chapel Parket, jest perspektywiczny - zauważa Paweł Bekas z firmy Chapel Parket Polska.
- Pytania odwiedzających dotyczyły praktycznie wszystkich aspektów związanych z naszymi produktami. Jednym z najczęstszych wątków był montaż drewna na ogrzewaniu podłogowym, ale rozmawialiśmy także o pielęgnacji podłóg oraz ich konserwacji, sposobach obróbki drewna i jego odpowiedniego montażu. To były bardzo konkretne rozmowy świadczące o dużej wiedzy uczestników targów - dodaje S. Kos.
Ekspozycję marki podziwiali goście nie tylko z Polski, lecz również z Norwegii, USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Rosji, Słowacji, Francji, Ukrainy, a nawet Arabii Saudyjskiej.
W tegorocznej odsłonie targów BUDMA wzięło udział ponad 1000 wystawców oferujących rozwiązania dla budownictwa mieszkaniowego, niemieszkaniowego oraz infrastrukturalnego. Na gości czterodniowego wydarzenia czekały nie tylko stoiska producentów i dystrybutorów, ale także pokazy, warsztaty, konkursy i debaty. Oferta skierowana była do inwestorów, handlowców, wykonawców oraz projektantów.
Gościom Akademii Efektywnego Projektowania ARCHISPACE rozdano bezpłatnie ponad 2000 specjalnych dwupłytowych wydań biblioteki z 50 tys. modeli CAD. Materiały te zawierały m. in. pliki podłóg Chapel Parket. W przestrzeni dedykowanej projektantom codziennie miały miejsce warsztaty prowadzone przez trenerów Centrum Szkoleniowego PROCAD, szkolenia te były także transmitowane on-line.
* * *
Chapel Parket – podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska
Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.
* * *
KONTAKT:
Chapel Parket Polska Sp. z o.o.
www.chapelparket.pl
Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)