Firma » Biznes
Podsumowanie III kwartału 2019 roku w Grupie Kapitałowej RAFAMET
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Grupa Kapitałowa RAFAMET za trzeci kwartał 2019 r. uzyskała dodatni wynik finansowy netto w wysokości 290 tys. zł, ale narastająco za okres styczeń- wrzesień 2019 roku Grupa wykazuje jeszcze ujemny wynik finansowy netto w wysokości -1 026 tys. zł.
- Jak co roku zapowiadamy, że czwarty kwartał będzie dobry. Walczymy obecnie nie tylko o odzyskanie dodatnich wyników finansowych za rok 2019 ale przede wszystkim o wysoki stan kontraktacji na rok 2020. Wydaje się, że podjęte decyzje o wyprzedzającej produkcji (tj. oczekującej na potencjalnych klientów) w bieżącym roku były wyjątkowo trafne i uda mam się uzyskać i za ten rok pozytywne wyniki finansowe. Jednak jeszcze bardziej zadowoleni jesteśmy z kontraktacji na rok następny – jest wysoki, dotyczy opanowanego asortymentu, jesteśmy zadowoleni z uzyskanych poziomów cenowych i co najistotniejsze ciągle wzrasta - podsumowuje E. Longin Wons, Prezes Zarządu Fabryki Obrabiarek RAFAMET S.A.
* * *
RAFAMET S.A.
Fabryka Obrabiarek RAFAMET S.A. z Kuźni Raciborskiej jest jednym z kilku na świecie producentów obrabiarek specjalnych do obróbki zestawów kołowych pojazdów szynowych (kolej, metro, tramwaje). Wykonuje również, na jednostkowe zamówienia, wielkogabarytowe obrabiarki specjalistyczne dla odbiorców w sektorach: energetycznym, maszynowym, stoczniowym oraz hutniczym. Udział eksportu w sprzedaży ogółem to około 70-80 proc. Kapitał zakładowy wynosi 43.187.010 zł.
* * *
Kontakt:
www.rafamet.com.pl
Magdalena Matusik
magdalena.matusik@adventure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. Kom. 690 449 064
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)