Firma » Biznes

Podsumowanie szkolenia "Reklamacje – zagadnienia praktyczno-prawne"

Podsumowanie szkolenia "Reklamacje – zagadnienia praktyczno-prawne"
Zobacz więcej zdjęć »
30 maja 2012 w Legnicy, odbyło się szkolenie pt. „Reklamacje - zagadnienia praktyczno - prawne”. Szkolenie poprowadził Zygmunt Rajchemba - specjalista - prawnik UOKiK. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili jakość szkolenia i trenera prowadzącego.

Uczestnicy zjawili się na szkoleniu z rozmaitymi oczekiwaniami, poszukując odpowiedzi na wiele różnorodnych pytań. Jak okazało się reklamacje - temat rzeka - wzbudza wiele kontrowersji a sprawna, zgodna z prawem ich obsługa, wymaga od osób je obsługujących specjalistycznego przygotowania.

Uczestnicy szkolenia uznali, iż temat został wyczerpany w stu procentach, na najwyższym poziomie oceniono stosunek wykładu do ćwiczeń, wiedzę i umiejętności trenera oraz poziom i atmosferę szkolenia. Uczestnicy określili, iż szkolenie jest godne polecenia osobom, mającym podobne potrzeby gdyż warsztat pozwala na kompleksowe uzupełnienie wiedzy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Sedno Sp. z.o.o.
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »