Kultura » Kultura

Polka zwyciężyła w globalnym konkursie #Earthmovers

Polka zwyciężyła w globalnym konkursie #Earthmovers
Zobacz więcej zdjęć »
Marta Hołderna, zwyciężczyni polskiej edycji konkursu marki Caterpillar, zdobyła także najwięcej głosów internautów w światowym finale. Tym samym to właśnie artystce z Zaniemyśla w województwie wielkopolskim przypadł tytuł CAT Earthmover.

Marta Hołderna to artystka, młody przedsiębiorca i miłośniczka double dutch. Studiuje na czwartym roku edukacji artystycznej z zakresu sztuk plastycznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jak sama mówi ubarwia świat swoimi farbami. Jej pomysł na malowanie ubrań wziął się z obserwacji rockerów oraz b-boyów, którzy w latach 80. nosili nazwy swoich ekip wymalowane na kurtkach i kamizelkach. Marta prowadzi sklep internetowy, w którym nie tylko sprzedaje własne projekty, ale też promuje prace innych młodych artystów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Jestem niesamowicie zaskoczona wygraną. Poza nagrodą pieniężną, którą z pewnością przeznaczę na swój rozwój, bardzo ucieszyła mnie duża liczba osób, które na mnie zagłosowały i udostępniły wydarzenie na Facebooku. Usłyszałam wiele słów wsparcia, co dało mi dużo pewności siebie i chęci do działania . Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez CATa. Tego typu inicjatywy to wielka szansa dla młodych artystów, którzy nie mają na tyle dużo siły przebicia, aby dotrzeć do szerszej publiczności. Czuję się wyróżniona i doceniona. Motywacja do dalszego rozwoju gwarantowana – powiedziała Marta Hołderna, laureatka konkursu #Earthmovers.

W globalnej części konkursu Marta zmierzyła się z reprezentantami Argentyny, Francji, Niemiec, Panamy, Tajwanu, USA i Wielkiej Brytanii. Fani profilu marki Caterpillar na Facebooku (https://www.facebook.com/catfootwear) zdecydowali, że to właśnie jej należy się nagroda główna, czyli 5 tys. dolarów.

Marka CAT została zbudowana na solidnych podstawach etyki pracy, więc docenia tych, którzy chcą realizować swoje marzenia i nie boją się ryzyka. Konkurs, który rozpoczął się w połowie marca, najpierw na szczeblu lokalnym, miał wyłonić Earthmoversów, pomysłowe i odważne jednostki, które inspirują innych. Caterpillar chciał nagrodzić twórcze i pozytywne osoby, oddane swojej pasji. Uczestnicy musieli przekonująco napisać jak zmieniają siebie i świat wokół.

Polski etap konkursu odbył się między 13 marca a 21 kwietnia. Wśród 150 osób, które wysłały swoje zgłoszenie byli m.in. artyści, muzycy, sportowcy i społecznicy. Z dziesiątki finalistów wybranych przez jury to właśnie Marta Hołderna zdobyła największą liczbę głosów i przeszła do drugiego, globalnego etapu, który też wygrała.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CAT Footwear
http://catfootwear.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »