Technologie » Komputery
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z rozwiązań klasy Business Intelligence
Niepewna sytuacja gospodarcza nie wpłynęła na plany rozwoju polskich przedsiębiorców. Jak wynika z badań firmy Sage prawie 40 proc. z nich planuje dywersyfikację na nowe rynki. Ponad 1/3 chce z kolei wprowadzić nowy produkt bądź usługę. Natomiast 26 proc. polskich firm ma zamiar zwiększyć swoją wydajność poprzez inwestycje w nowe technologie2 .
Aby plany rozwoju działalności miały szansę realizacji, przedsiębiorstwa potrzebują wiarygodnych informacji o stanie swojego biznesu oraz efektywnych narzędzi do ich analizy. Z tego właśnie wynika popularność rozwiązań typu Business Intelligence. Pomimo dekoniunktury rynek ten cechuje się stałym wzrostem. W 2011 roku wynosił on prawie 6 proc. Ponadto, według prognoz biura badawczo-analitycznego DiS, w ciągu najbliższych 5 lat utrzyma się na poziomie 5 – 10 proc3 .
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Całość artykułu dostępna tutja: http://www.erp-view.pl/business_intelligence/
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)