Technologie » Komputery
Polski oddział Grupy Mota-Engil stawia na CRM i analitykę firmy Microsoft
Celem implementacji jest zwiększenie produktywności w obszarze sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta, a także wsparcia posprzedażowego.
Wdrożenie Sales Productivity rozpoczęło się w maju 2015, a jego zakończenie planowane jest na wrzesień br. Rozwiązanie objęło swoim zakresem obszar sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta oraz wsparcia posprzedażowego. Wprowadzono funkcjonalności Microsoft Dynamics CRM Online w obszarze rejestracji nowej inwestycji, zarządzania prospektem informacyjnym, obsługi zgłoszeń serwisowych, zarządzania kampaniami marketingowymi, realizacji umowy oraz obsługi posprzedażowej. Ponadto Dynamics CRM Online umożliwił tworzenie nowego produktu, definiowanie jego ceny i wariantów cenowych, obsługę procesu sprzedaży i umów oraz efektywne zarządzanie portfolio klientów. Co więcej, wprowadzono również dodatek dla obszaru deweloperskiego – moduł Estate Extension – który umożliwia zarządzanie poszczególnymi etapami inwestycji, precyzyjną ewidencję nieruchomości w portfolio dewelopera i ich parametrów oraz obsługę dokumentacyjno-finansową projektów inwestycyjnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/crm/polski_oddzial_grupy_mota_engil_stawia_na_crm_i_analityke_firmy_microsoft.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)