Rozrywka » Sport
Polski Związek Bilardowy z nowym partnerem
Wsparcie ze strony Why Not HOLIDAYS pozwoli na lepszą i sprawniejszą organizację wydarzeń oraz turniejów bilardowych. Umożliwi także rozwój Polskiego Związku Bilardowego, organizacji prowadzonej przez pasjonatów dyscypliny, którzy chcą zarażać innych swoją pasją do sportu. – Mamy nadzieję, że dzięki pomocy nowego sponsora nasze imprezy, które należą do najlepiej zorganizowanych w Europie, dorównają poziomem organizacji największym przedsięwzięciom tego typu na świecie,– mówi Grzegorz Kędzierski - Prezes Polskiego Związku Bilardowego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na pomoc liczyć mogą też sportowcy, którzy reprezentują nasz kraj na mistrzostwach międzynarodowych. Why Not HOLIDAYS deklaruje szczególne wsparcie dla najlepszych zawodniczek kobiecej kadry bilardowej. Po ostatnich sukcesach młodych bilardzistek: Katarzyny Wesołowskiej i Oliwii Czupryńskiej, które zdobyły złoty medal Drużynowych Mistrzostw Europy, Polki mają duże szanse na najwyższe miejsca w światowych rankingach. To one właśnie mają stać się głównymi "twarzami" marki Why Not HOLIDAYS.
Na współpracy skorzystają też kibice bilardu z całej Polski. Z myślą o nich dodatkowo rozwinięty zostanie internetowy kanał video: www.tvsports.pl, który pozwala śledzić na żywo w Internecie wszystkie najważniejsze zawody bilardowe w naszym kraju.
- Wspieranie różnych inicjatyw sportowych doskonale wpisuje się w idee prowadzenia naszej firmy – tłumaczy Łukasz Szuba z biura podróży Why Not HOLIDAYS – Chcemy promować aktywne sposoby spędzania wolnego czasu oraz zachęcić Polaków do odkrywania nietypowych hobby i form wypoczynku.
Oczywiście sponsor nie zapomni również o przygotowaniu specjalnych ofert dla członków i klubów zrzeszonych w Polskim Związku Bilardowym. – Mamy nadzieję, że przez atrakcyjność oferty uda nam się stworzyć szansę na jeszcze większy udział polskich zawodników w międzynarodowych imprezach sportowych – dodaje Łukasz Szuba.
Nadesłał:
agencja 9.90 PR
|
Komentarze (0)