Firma » Biznes
Polskie małe firmy coraz odważniej sięgają po nowoczesne systemy sprzedaży
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Dziś placówki handlowe i usługowe, nawet te nieduże, to bardziej skomplikowane przedsiębiorstwa, z odpowiednio dobraną ofertą produktów i usług, różnymi dostawcami, magazynami i wieloma elektronicznymi urządzeniami wymagającymi ścisłej współpracy.
Wiele małych firm nie ogranicza swojej aktywności do tradycyjnego kanału sprzedaży i znaczną część działalności przenosi do Internetu, pamiętając o konsumentach korzystających z urządzeń mobilnych. Galopujący rozwój technologii wymusza stosowanie narzędzi, które integrują i porządkują wszystkie obszary aktywności handlowej i usługowej. Z jednej strony zarządzają istotą procesów sprzedaży, z drugiej umożliwiają wykorzystywanie, z pożytkiem dla firmy, zmieniającej się rzeczywistości technologicznej i nowych zachowań klientów. Aby spełniać oczekiwania klientów, dostarczać im najlepsze produkty i zapewniać odpowiednią obsługę, małe firmy potrzebują informatycznych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/wiadomosci/polskie_male_firmy_coraz_odwazniej_siegaja_po_nowoczesne_systemy_sprzedazy.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)