Rozrywka » Rozrywka
Pomiędzy pracą a domem. Trzecia przestrzeń.
Zobacz więcej zdjęć » |
Nie jest to dealer, nie jest to też tradycyjna powierzchnia handlowa, choć samochody mają swoje miejsce w tym formacie. To przestrzeń świata marki skoncentrowana na stylu życia. To połączenie miasta i ulicy w najlepszym wydaniu w zupełnie nowy, niespotykany dotąd sposób.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przestrzeń Intersect składa się z dwóch pięter – parter to garaże i miejsce wystawowe dla samochodów, instalacji sztuki, performanców. Piętro to po prostu i aż salon, restauracja, biblioteka i sklep – gdzie kupimy rzeczy znane z projektu Crafted for Lexus (kolekcji gadżetów i rzeczy codziennego użytku czy elementów garderoby, stworzonych z uznanymi, japońskimi artystami). Intersect to miejsce gdzie odbywają się warsztaty, wystawy, kolacje czy inne wydarzenia. Gośćmi są twórcy, fani marki, ludzie „z sąsiedztwa”.
Pierwsza taka przestrzeń została otwarta w Tokio w sierpniu 2013 r., w listopadzie był Dubaj. Projektantem jest Masamichi Katayama, założyciel Wonderwall - firmy architektonicznej o światowej renomie. W kreacji inspirowała go filozofia marki Lexus.
Kolejna planowana lokalizacja to Nowy York.
Nadesłał:
AdComms Media & Marketing Group
|
Komentarze (0)