Technologie » Internet
Porównywarki cen w portfolio Glossy Media
Zobacz więcej zdjęć » |
W pakiecie znajdują się także witryny shoppingowe, m.in.: Groszki.pl. Serwisy z pakietu „Kobieta i zakupy" odwiedza miesięcznie prawie 3,3 mln realnych użytkowników, którzy wykonują łącznie ponad 36 mln odsłon*.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Współpraca z naszymi partnerami umożliwia wyświetlanie reklam w serwisach porównujących ceny w kategoriach najbardziej interesujących kobiety, jak: zdrowie i uroda, odzież i dodatki, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki naszej ofercie klienci uzyskują możliwość dotarcia z przekazem reklamowym skierowanym do kobiet w wybranych kategoriach porównywarek - mówi Katarzyna Rucińska, dyrektor zarządzająca Glossy Media.
Glossy Media ma w ofercie kilkadziesiąt witryn internetowych, m.in. serwisy należące do o2.pl, Gazeta.pl oraz serwis społecznościowy GoldenLine.pl. Łączny zasięg witryn należących do Glossy Media wynosi obecnie 60,31% w kategorii Kobieta*.
Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która jest dobierana kontekstowo. Sieć, obok nowo powstałego pakietu „Kobieta i zakupy", oferuje m.in. siedem pakietów tematycznych: "Kobieta i lifestyle", "Kobieta i dziecko", "Kobieta i moda", "Kobieta i kulinaria", "Kobieta i zdrowie", "Kobieta i zakupy" oraz "Dziewczyna". Reklamy można również kupić w modelu Run on Network. Dodatkowo w ofercie sieci znajduje się wysyłka maili reklamowych i newsletterów.
* Źródło: MegaPanel PBI / Gemius, luty 2009.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)