Motoryzacja » Moto Serwis
Prestiżowa nagroda dla BluEarth-1 Yokohamy
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowatorska opona BluEarth-1 Yokohamy to produkt przyjazny środowisku, całemu społeczeństwu i każdemu człowiekowi. Inspiracją dla jej unikatowej konstrukcji były formy i zjawiska występujące w przyrodzie. W 2012 roku opona BlueEarth-1 uhonorowana została prestiżową nagrodą „Pneu Expo Innovation Trophy" w kategorii: „Działania środowiskowe".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Przyznane wyróżnienie jest dla Yokohamy hołdem i zachętą do dalszego rozwoju technologii na rzecz przyjaznych dla środowiska naturalnego produktów" - mówi Artur Posłuszny, Menedżer ds. sprzedaży i marketingu ITR S.A. - wyłącznego dystrybutora opon Yokohama w Polsce. „Koncepcja BlueEarth oferuje kierowcom wygodę i bezpieczeństwo prowadzenia samochodu minimalizując jednocześnie negatywny wpływ na społeczeństwo i środowisko. Wypracowana przez japońskich inżynierów nowoczesna technologia pozwoliła na obniżenie hałasu wydawanego przez oponę podczas jazdy do 70,1 dB, znaczące zmniejszenie zużycia paliwa poprzez redukcję masy opony o 17%, czy ograniczenie straty ciśnienia powietrza o 36%" - dodaje Artur Posłuszny.
Nagroda „Pneu Expo Innovation Trophy" jest przyznawana w trzech kategoriach, zarówno producentom samochodów jak i opon, w uznaniu ich wysiłków i zaangażowania w sprawy ochrony środowiska. Wyróżniane są zarówno praktyki i produkty jak i globalne działania. Jury wybierające laureatów nagrody składa się z dziennikarzy prasy motoryzacyjnej, a także członków AJTE (Europejskiego Technicznego Stowarzyszenia Dziennikarzy).
Najważniejsze cechy charakterystyczne dla serii BluEarth to:
- Ultracienka wkładka wewnętrzna ograniczająca stratę powietrza
- Mieszanka nano BLEND z dodatkiem olejku pomarańczowego
- Przyjazna środowisku konstrukcja wysokich osiągów
- Niska waga opony zmniejszająca zużycie paliwa
- Aerodynamiczna konstrukcja zmniejszająca opory toczenia
Zapraszamy na www.yokohama-online.pl oraz www.facebook.com/yokohamapolska.
Komentarze (0)