Technologie » AGD - RTV
Produkt Roku 2011 według "Reader's Digest"
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wyboru dokonują sami konsumenci, a nie dziennikarze, tak więc  można uznać to wyróżnienie za głos użytkowników, którzy wskazują swoje  preferencje.  
„Reader’s Digest” – tym razem z portalem www.digest.com.pl   – przeprowadził już 7. edycję swojego badania konsumenckiego mającego  wyłonić najchętniej i najczęściej kupowane produkty w roku 2011. Ankieta  została wysłana do 120.000 internautów z liczącej ponad 730.000 bazy  danych czytelników popularnego miesięcznika. Wyniki tegorocznego  rankingu zostały opracowane na podstawie 1 200 odpowiedzi stanowiących  reprezentatywną próbę badawczą.
Ankieta skierowana do czytelników  „Reader’s Digest” zawierała 60 kategorii, w których badani dokonywali  spontanicznych wyborów, wskazując tylko jeden produkt w każdej  kategorii. Oznacza ta, że organizatorzy nic nie sugerowali, a czytelnicy  mieli sami podać produkty najczęściej i najchętniej kupowane, by w ten  sposób – wolą większości – wyłonić Produkt Roku 2011.
Wybory  czytelników, a zarazem internautów, okazały się niezwykle pomyślne dla  Amiki, która zwyciężyła w dwóch najważniejszych kategoriach dotyczących  ADG, i to z wyraźną przewagą nad konkurentami. Kategorie owe to: Kuchnia  gazowa/elektryczna oraz chłodziarka/zamrażarka. Nagrody te skłaniają  oczywiście do kilku refleksji, którymi warto się w tym miejscu i teraz –  na gorąco i na zimno – podzielić.
Po pierwsze, tak korzystny  wynik oczywiście cieszy i jest powodem do dużej radości, a także  wdzięczności. Po drugie, ten sam korzystny wynik nie jest jednak dla  Amiki zaskoczeniem, ale raczej potwierdzeniem konsekwentnie, od lat  realizowanej polityki i samej sprzedaży. Po trzecie, polscy konsumenci  poprzez wskazanie Produktu Roku 2011 zadeklarowali, iż mają zaufanie do  polskich marek, a w swoich wyborach oraz zakupach opinię tę  potwierdzili.
Wyróżnienia przyznane Amice przez konsumentów mają  swoje mocne podstawy w innowacjach i nowoczesnych rozwiązaniach  stosowanych w sprzęcie AGD. Dlatego w kontekście kuchni warto wspomnieć  chociażby o rozwiązaniu OptiGas, który optymalizuje zużycie gazu podczas  gotowania. Efekt jest taki, że wzrasta sprawność cieplna, a zużycie  gazu jest zmniejsza się nawet o 12%. Innym przykładem innowacji będzie  płyta indukcyjna Plug & Play zasilana napięciem 230 V, którą można  podłączyć do takiego samego gniazdka, do którego podłączamy czajnik czy  żelazko. Po prostu Plug & Play. To właśnie dzięki takim rozwiązaniom  użytkownicy cenią produkty Amiki i chętnie wyposażają w nie swoje  gospodarstwa domowe. Dzięki nim są na bieżąco z zaawansowaną technologią  oraz mają okazję i przyjemność na co dzień korzystać z intuicyjnej  obsługi, która ułatwia pracę w kuchni, a przez to czyni życie znacznie  bardziej różowym od tego, które znali do tej pory.
Każdy laur dla  Amiki jest cenny. Każdy jest silną motywacją do poszukiwania jeszcze  lepszych rozwiązań, by sięgnąć po ideał. U nas na laurach się nie  spoczywa. Do zdobycia jest jeszcze przecież tak wiele.
Amica 
WIĘCEJ  INFORMACJI Z     FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)    
    	

                    
                
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)