Firma » Reklama
Projektowanie półek ekspozycyjnych
Zobacz więcej zdjęć » |
Strefa schylania
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tą strefą określa się wszystkie półki do wysokości 80 cm od podłogi wzwyż. Na tej wysokości najlepiej jest ustawiać produkty, które maja duże gabaryty, wówczas mimo niekorzystnego ułożenia klient jest w stanie je zauważyć. Dobrym rozwiązaniem jest również zamieszczanie w tej strefie produktów tańszych, ponieważ ze względu na swoją cenę istnieje duże prawdopodobieństwo ich zakupu.
Pamiętaj! W tej strefie nie należy zamieszczać produktów, na których zależy detaliście lub producentowi. Nie powinno również zamieszczać się w tej strefie produktów Premium.
Strefa sięgania ręką
Strefa ta dotyczy wysokości półki od 80 do 120 cm. Według badań, przeniesienie produktu z niższej półki do tej strefy może zwiększyć jego sprzedaż nawet o 40%. W tej strefie powinny znajdować się produkty w średnich cenach lub takie, które mają dobrą sprzedaż.
Strefa wzroku
Wszystkie półki znajdujące się na wysokości od 120 do 160 cm znajdują się w tak zwanej strefie wzroku. Z punktu widzenia sprzedażowego jest to najatrakcyjniejsze miejsce dla produktów nowych, promowanych i z wysoką marżą. Dzięki temu, że każdy klient może je z łatwością dostrzec produkty te bardzo chętnie są kupowane przez klientów.
Strefa wysokiego sięgania
Czyli wszystkie półki znajdujące się powyżej 160 cm. Miejsca te często nazywane są magazynem, ponieważ w wielu sklepach powtarza się ekspozycję produktów zamieszczonych na przykład w strefie wzroku.
Pamiętaj! Półkę klienci czytają jak książkę – od lewej do prawej, warto wówczas poukładać w odpowiedniej kolejności produkty.
Więcej: http://www.emano.com.pl/
Nadesłał:
Suzi
|
Komentarze (0)