Firma » Biznes
Projekty Apsys wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Uznanie Jury PRCH Retail Awards 2011 i wyróżnienie w kategorii „Najlepsza Kampania Marketingowa 2011" zyskała także wystawa trójwymiarowej sztuki ulicy „Street Art 3D" organizowana przez Apsys Polska w zarządzanych przez firmę centrach handlowych. Akcja prezentowała prace Manfreda Stadera, jednego z nielicznych artystów na świecie specjalizujących się w tej dziedzinie malarstwa. Dzięki unikalności w skali kraju wystawa „Street Art 3D" wzbudziła duże zainteresowanie mediów lokalnych i ogólnopolskich. Cieszyła się też popularnością wśród klientów centrów handlowych. Joanna Dziewicka, Marketing Manager Apsys Polska podkreśla, że „W przypadku organizowania eventów w centrach handlowych szczególnie istotne jest to, aby przyciągnęły one jak największą grupę klientów. Wystawa Street Art 3D osiągnęła ten cel i stała się dla wielu osób motywatorem do wyboru właśnie tego, konkretnego centrum handlowego, obejrzenia obrazów, a przy okazji, także do zrobienia zakupów. Projekt dowiódł, że temat malarstwa trójwymiarowego jest ponadpokoleniowy gdyż wystawą oraz malowaniem na żywo interesowały się w równym stopniu osoby w każdym wieku. Oprócz zwiększenia frekwencji wystawa Street Art 3D pomogła nam odświeżyć wizerunek centrów handlowych pokazując je jako miejsca nowatorskie, wyróżniające się, nieszablonowe oraz wspierające edukację poprzez prezentację nowych nurtów w sztuce." Na początku br. wystawa „Street Art 3D" została doceniona również przez światową branżę marketingową znajdując się w finale konkursu ICSC Solal Marketing Awards.
Polska Rada Centrów Handlowych to organizacja zrzeszająca ponad 180 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych. Organizowany przez nią konkurs PRCH Retail Awards ma na celu promocję najlepszych praktyk biznesowych w polskiej branży. W konkursie nagradzane są wyróżniające się jakością i efektywnością centra i sieci handlowe oraz przeprowadzone dla nich najskuteczniejsze kampanie marketingowe.
Komentarze (0)