Technologie » Internet

PromoRing w ofercie IAI-SHOP.pl, GoShop.pl oraz Aptus.pl

PromoRing w ofercie IAI-SHOP.pl, GoShop.pl oraz Aptus.pl
Zobacz więcej zdjęć »
Program partnerski PromoRing powiększa zasięg dzięki współpracy z liczącymi się na rynku producentami sklepów internetowych.

Od kilku dni z systemu mogą korzystać klienci IAI-SHOP.pl, GoShop.pl oraz Aptus.pl. Otrzymają oni 3 miesiące wyróżnienia w toolbarze PromoRing za darmo. Twórcy rozwiązania wierzą, że współpraca z producentami oprogramowania pomoże dotrzeć do sklepów, które nie miały jeszcze okazji wypróbować efektywności PromoRing.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zapraszamy kolejnych dostawców oprogramowania sklepowego do współpracy - mówi zarządzający projektem PromoRing Nikodem Krajewski.

Rozrastające się grono użytkowników i ich zaangażowanie w rozwój systemu wpłynęło na efektywność autorskiego algorytmu PromoRank. Mechanizm kojarzy partnerów bazując na: kategorii sklepu, grupie docelowej, współczynniku odrzuceń, ilości akcji na stronie, długości wizyty na stronie, liczbie nowych użytkowników.

Od niedawna każdy uczestnik PromoRing może samodzielnie zdefiniować swoją grupę docelową. Dzięki temu uzyskujemy lepsze dopasowanie do potrzeb użytkowników i silniejszy efekt wizerunkowy. Przykładowo: sklepy  z oponami znacznie częściej będzie promowany w sklepach z narzędziami, elektroniką - uzyskując lepsze dopasowanie do zainteresowań użytkowników. - mówi Paweł Szreder - szef programistów PromoRing

Warto pamiętać, że w odróżnieniu od rozwiązań konkurencyjnych dostępnych na rynku PromoRing jest obojętny dla robotów wyszukiwarek przez co nie zagraża pozycji strony w wynikach wyszukiwania. - dodaje Paweł Szreder.

W nowej wersji PromoRing wdrożono także certyfikaty SSL. Dzięki nim systemu PromoRing mogą używać bezkonfliktowo wszystkie witryny wyposażone w certyfikaty bezpieczeństwa.

Twórcy systemu zapowiadają dalsze prace nad optymalizacją systemu oraz wprowadzenie nowych usług dla uczestników PromoRing jeszcze przed końcem wakacji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »