Rozrywka » Rozrywka

Prudential zaprasza na Wielki Piknik Rodzinny. Darmowe atrakcje dla mieszkańców Warszawy i okolic

Prudential zaprasza na Wielki Piknik Rodzinny. Darmowe atrakcje dla mieszkańców Warszawy i okolic
Zobacz więcej zdjęć »
Prudential oraz Fundacja Zwalcz Nudę współorganizują kolejną edycję Warszawskich Dni Rodzinnych, cyklu imprez dla rodzin, mających zachęcić je do wspólnego spędzania czasu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ich zwieńczeniem będzie Wielki Piknik Rodzinny Prudential, na który ubezpieczyciel zaprasza mieszkańców Warszawy i okolic. Impreza odbędzie się na Żoliborzu, w malowniczo położonym Forcie Sokolnickiego i jego parkowym otoczeniu. W programie przewidziano wiele atrakcji, zwłaszcza dla najmłodszych, a wstęp jest wolny.

Sesja fotograficzna oraz konkurs zdjęciowy, Mini Kino z telewizją MiniMini i konkurs karaoke, olimpiada robotów, czy wreszcie zajęcia z Dorotą Zawadzką, pseudonim artystyczny „Superniania” – to tylko niektóre z wielu darmowych atrakcji przygotowanych przez organizatorów Wielkiego Pikniku Rodzinnego Prudential. Odbędzie się on w niedzielę, 14 września.

Piknik organizuje towarzystwo ubezpieczeń Prudential wspólnie z Fundacją „Zwalcz Nudę”. Motywem przewodnim pikniku są podróże i wykształcenie, które dzięki nim można zdobyć. Organizatorzy zgodnie podkreślają konieczność zadbania o rozwój dzieci, również z myślą o przyszłości oraz zachęcają do wspólnego spędzania czasu w rodzinnym gronie.

 „Mamy ogromną przyjemność zaprosić mieszkańców Warszawy i okolic do wzięcia udziału w Warszawskich Dniach Rodzinnych. Dni rodzinne i rodzinny piknik są naszym wspólnym pomysłem na budowanie więzi rodzinnych w wolnym czasie. Wartości rodzinne, dla rozwoju których zorganizowano cykl imprez i których zwieńczeniem będzie rodzinny piknik, są spójne z wartościami, w które wierzymy w Prudential.” - tak Tomasz Borchowiec, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential, uzasadnia partnerstwo ubezpieczyciela w Warszawskich Dniach Rodzinnych.

Szczegółowe informacje o Warszawskich dniach Rodzinnych można znaleźć na stronie www.warszawskiednirodzinne.pl , a także na profilu prowadzonym na portalu społecznościowym Facebook http://on.fb.me/1qffzSK .  Na stronie internetowej Warszawskich Dni Rodzinnych znajduje się również szczegółowy program pikniku Prudential http://www.warszawskiednirodzinne.pl/wielki-piknik-rodzinny-prudential/ .

Wstęp na Wielki Piknik Rodzinny Prudential jest wolny. Impreza rozpocznie się o godz. 11:00.


Dodatkowych informacji udziela:
Damian Ziąber, tel. 502 591 655, e-mail damian.ziaber@prudential.pl






Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo ubezpieczeniowe oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np. poważnej choroby. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku a zdrowie.
Prudential współpracuje obecnie z siecią prawie 600 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że do 2015 roku będzie ich około  tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys.  Konsultanci działają w 13 oddziałach w największych miastach w Polsce, docelowo Prudential chce otworzyć 25-30 swoich oddziałów. Prudential zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na  rozwój sieci współpracowników i infrastruktury oraz zainwestowane w markę ubezpieczyciela. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy. W marcu 2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis wystawionych w Polsce przed II wojną światową. Motto Prudential to:  „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.”


www.historieprudential.pl 
https://plus.google.com/u/0/+PrudentialPl165/posts
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc?ref=ts&fref=ts

www.dajeslowo.pl

Prudential


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »