Firma » Reklama
Przychodzi „Błękitny Prąd RWE” do fryzjera...
Zobacz więcej zdjęć » |
- Celem kampanii „Błękitny Prąd RWE" jest budowanie świadomości i rozpoznawalności marki oraz wsparcie sprzedaży nowego produktu dla klientów sektora małych i średnich przedsiębiorstw na nowych obszarach - wyjaśnia Karol Gajewski, account director w San Markos.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania prasowa, którą objęte zostały najważniejsze dzienniki, tygodniki i media regionalne będzie trwała do czerwca, m.in. : w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Dzienniku Gazecie Prawnej i Polityce. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox Polska.
Agencja: San Markos
Klient: RWE
Produkt: Dopasowany Abonament dla Firm
Tytuły: Błękitny Prąd w warsztacie i Błękitny Prąd u fryzjera
Dyrektor kreatywny: Tomasz Chojnacki, Johan H. Ohlson
Art director: Krzysztof Podbielski, Johan H. Ohlson
Copywriter: Tomasz Chojnacki, Marcin Królicki
Fotograf: Ilan Hamra
Dom produkcyjny: Photoby
3D: Simon Danaher
Retuszer: Piotr Hołubowicz
Account: Karol Gajewski, Milena Lenarczyk
Przedstawiciel klienta: Karolina Tyniec-Margańska
RWE należy do piątki największych firm energetycznych w Europie. Specjalizuje się w wytwarzaniu, przesyle, dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu. RWE zatrudnia 70 tysięcy osób, zaopatruje 16 milionów klientów w energię elektryczną i 8 milionów klientów w gaz. RWE jest największym producentem energii w Niemczech i trzecim w Wielkiej Brytanii. Obecne jest także w Europie Środkowej. Działa nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Największymi firmami należącymi do RWE w Polsce są RWE Polska - spółka współodpowiedzialna z RWE East za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię około 900 tysiącom klientów oraz firma RWE Stoen Operator, zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Do 2015 roku RWE planuje uruchomienie farm wiatrowych o mocy 300 megawatów na Mazurach, Pomorzu i w Wielkopolsce.
SAN MARKOS (www.sanmarkos.pl) - najbardziej utytułowana polska agencja reklamowa 2009/2010. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (m.in. Cannes Lions, EFFIE, Golden Drum, Epica Award, KTR, Media Trendy). Dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce (badanie Smile Check 2007 i 2008) w rankingu organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. Znalazła się również w pierwszej piątce rankingu najczęściej polecanych przez klientów, agencji reklamowych, opublikowanym przez Media&Marketing Polska w 2010 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, pełni również funkcję wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy, jest członkiem Komitetu Effie, zasiadała w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Nominowana do nagrody „Bizneswoman Roku 2009" organizowanego przez Radio PIN i Sukces Pisany Szminką. W 2010 r. otrzymała tytuł „Człowiek Reklamy 2010", cenionego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, OBI, Budimex, Siemens, Olympus, Gadu-Gadu, Multikino, Telekomunikacja Polska, Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. San Markos działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję PR - On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl) i agencję interaktywną - Think Kong (www.thinkkong.pl)
Dodatkowych informacji udzielają:
Dariusz Chrzanowski
On Board San Markos Group Sp. z o.o.
01-141 Warszawa, ul. Wolska 88
tel.: (22) 321 51 00
e-mail.: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Komentarze (0)