Technologie » Komputery
QlikView toruje drogę dla sprzedaży wielokanałowe
Celem jest zagwarantowanie klientowi wyższej jakości usług we wszystkich dostępnych kanałach sprzedaży.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Aby utrzymać konkurencyjność w dzisiejszym środowisku handlowym, firmy muszą szukać nowych metod angażowania klientów w sklepach tradycyjnych, internetowych oraz tych funkcjonujących przy użyciu aplikacji mobilnych. Według Grega Girarda analityka firmy IDC, „wielokanałowa analiza pomaga firmom z branży retail przesuwać granice możliwości biznesowych, ułatwiając podejmowanie bardziej elastycznych i szybszych decyzji dotyczących strategii, przyjętej taktyki i podejmowanych działań”. Girard wyjaśnia, że „istnieją dwie główne siły zwiększające wymagania względem analizy wielokanałowej: rozwijanie, istotność oraz wzajemność relacji z klientem oraz poszukiwanie odpowiedniej skali, tempa i stopnia doskonałości łańcucha dostaw”.
Platforma QlikView ułatwia firmom konsolidowanie danych z niezliczonych źródeł oraz tworzenie jednego, spójnego obrazu organizacji. Łatwa w użyciu platforma, oddaje BI w ręce użytkowników. Umożliwia zagłębienie się w dane i odkrycie istotnych informacji, pomagających dostosować się do zmieniających się wymagań klientów oraz czynników zewnętrznych, które mogą mieć wpływ na wysyłkę produktów oraz ich dostawę.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/business_intelligence/qlikview_toruje_droge_dla_sprzedazy_wielokanalowej.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)