Gospodarka » Żywność

Raport FRoSTY: skład ma znaczenie

Raport FRoSTY: skład ma znaczenie
Zobacz więcej zdjęć »
Zaufanie do marki oraz dostępność – to dwa główne czynniki, którymi kierują się Polacy, kupując dania gotowe. Coraz więcej konsumentów podkreśla również, że to właśnie dokładna informacja dotycząca składu, skłania ich do wyboru konkretnego produktu –wynika z raportu opracowanego na zlecenie FRoSTY.

Zaufanie do marki to lider rankingu - kierowanie się właśnie tym czynnikiem przy wyborze produktu gotowego deklaruje aż 54% konsumentów. W czołówce kategorii wyznaczników wyboru produktu uplasowały się również pozycje takie jak dostępność w ulubionym sklepie (46% badanych), a także wielkość opakowania (również 46%). Dla konsumentów wybierających spośród gamy produktów gotowych, ważny jest również sposób (41%) oraz czas przygotowania dania (37%).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Danie gotowe ma przede wszystkim ułatwiać życie - to aspekt, o którym producenci nie mogą zapominać. - zauważa Aleksandra Wysocka. - Na zaufanie do marki składa się wiele czynników, takich jak smak produktu, jego opakowanie, sposób i czas przygotowania czy skład. Do niezawodnych pozycji klienci wracają, ale również to właśnie swoim ulubionym markom stawiają poprzeczkę wyżej. FRoSTA nieustannie pracuje nad swoimi produktami, szczególną wagę przykładając do jakości produktu. Symbol 100% naturalnego smaku!, gwarantuje, że w naszych produktach konsumenci nie znajdą barwników, aromatów i wzmacniaczy smaku.

Dania gotowe to nie tylko sposób na szybki obiad dla jednej osoby - aż 35 % badanych kupuje zazwyczaj porcję dla dwóch osób, a 36% sięga po nie, szukając pomysłu na obiad dla całej, najczęściej trzy czy czteroosobowej rodziny. Wśród dań gotowych dużym zainteresowaniem cieszą się zarówno mrożone dania mięsno-warzywne, mieszanki warzywne, jak i warzywa na patelnię. Zdecydowanie najczęjciej sięgają po nie osoby dorosłe (nawet w 90%), rzadziej dzieci (ok. 40% przypadków). Badania wykazały również, że konsumenci przede wszystkim kupują produkty na najbliższy posiłek - robi tak aż 54% klientów. Jednak już 37% robi zakupy na zapas.

Badanie dotyczące produktów gotowych zostało zrealizowane techniką CAWI, przez iAnswer na zlecenie FRoSTY, w listopadzie 2016 r. W badaniu wzięło udział 320 mieszkańców miast - zarówno kobiety, jak i mężczyźni w wieku 20-55 lat.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »