Rozrywka » Turystyka

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji

Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji
Zobacz więcej zdjęć »
Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 
Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie.
 
Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę docelową, jaką są kierowcy, w kampanii zostaną wykorzystane nośniki OOH zlokalizowane przy trasach, a także radio oraz media digital. Komunikacja w kanałach radiowych będzie składać się zarówno z  kampanii spotowej, jak i działań contentowych. Digital obejmuje media społecznościowe, kanał mobilny – wykorzystanie aplikacji dedykowanych kierowcom oraz targetowany display.
 
Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów agencja Bimers.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja PR Kwadrat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »