Społeczeństwo » Społeczeństwo
Redro dla „SOS Wiosek Dziecięcych”
Zobacz więcej zdjęć » |
Zebrana w jej wyniku kwota 46 tysięcy złotych w całości zasiliła konto stowarzyszenia pomagającemu opuszczonym i osieroconym dzieciom.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ideą stworzonego przez magazyn Businesswoman&life przedsięwzięcia jest niesienie pomocy podopiecznym stowarzyszenia „SOS Wioski Dziecięce" oraz Fundacji „Akogo?" Pani Ewy Błaszczyk. Inicjatywa opiera się na połączeniu w szczytnym celu przedstawicieli show-biznesu i biznesu, którzy wykorzystują swoją pozycję, by pomagać innym. W tym roku akcję po raz kolejny wsparła marka Redro, która na potrzeby projektu przygotowała obrazy, będące reprodukcjami poszczególnych kart kalendarza. Znaleźli się na nich między innymi: Cezary Pazura, Artur Barciś, Zbigniew Wodecki, a także Magdalena Liberda, Anna Śpiewak i Katarzyna Lerch. Możliwość wzięcia udziału w wydarzeniu oraz wsparcie szczytnego celu stanowiło dla marki Redro ogromne wyróżnienie. Powierzone zaś firmie zadanie było oznaką wielkiego zaufania.
W ofercie produktowej sklepu internetowego Redro.pl znajdują się fototapety, obrazy, plakatyi naklejki przeznaczone do dekoracji każdego rodzaju pomieszczeń. Klienci mają także możliwość przesyłania własnych zdjęć, z których następnie wykonane są interesujące ich produkty.
www.redro.pl
Redro to sklep internetowy o szerokim asortymencie fototapet, obrazów, plakatów i naklejek, których zastosowanie wzbogaca aranżację każdego rodzaju wnętrz. Wychodząc naprzeciw potrzebom odbiorców, firma oferuje personalizację zamawianych wydruków - dzięki możliwości zaproponowania własnych projektów, klient otrzymuje wyróżniający się i niepowtarzalny produkt. Fototapety Redro, wykonane z najwyższej jakości materiałów i przy użyciu technologii druku lateksowego, powstają z zachowaniem rygorystycznych wymogów ekologicznych, co jest szczególnie dla firmy istotne.
Nadesłał:
flypr
|
Komentarze (0)