Firma » Reklama

Reklama ROCA „Inspiracje” doceniona w badaniach GfK Eye Tracking

Kampania ROCA „Inspiracje” została uznana za pozytywny przykład komunikacji z klientem w branży łazienkowej. Stwierdzono to na podstawie badania metodą GfK Eye Tracking, jednej ze skuteczniejszych metod badawczych na rynku.

Wśród zalet, które wpłynęły na sukces reklamy w badaniach, wymieniono: dobry branding, unikalność prezentacji oraz dobre proporcje poszczególnych elementów. Doceniono także fakt, że kampania ROCA „Inspiracje” jednoznacznie kojarzy się z branżą, którą reklamuje – wyposażeniem łazienek. Badacze zaliczyli reklamę do bardzo udanych, ponieważ przyciąga uwagę klienta, koncentruje ją na właściwych elementach i nie wprowadza w błąd. Sukces jest tym większy, że jak pokazały analizy, niedostosowanie elementów strategii komunikacyjnej okazuje się powszechnym błędem, który skazuje wiele kampanii na porażkę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampania wizerunkowa „Inspiracje” firmy ROCA została przygotowana przez agencję reklamową S4. Miała na celu prezentację produktów wyposażenia łazienkowego marki ROCA i ich ciekawego wzornictwa. „Inspiracje” to prezentacja trzech różnych i niepowtarzalnych stylów, które wpisują się w oczekiwania klientów. Romantyczny, ponadczasowy i trendy – style odpowiadają inspiracjom projektantów zaproszonych do współpracy z koncernem ROCA.

Kampania „Inspiracje” trwała od 2008 roku. Była prezentowana w prasie, w materiałach POS i innych narzędziach BTL (katalogi, Internet itd.).

 

O metodzie badawczej

GfK Eye Tracking to nowatorska metoda badająca sposób postrzegania, która polega na podążaniu za wzrokiem konsumenta i na rejestrowaniu wszelkich drgnień gałki ocznej. Wszystko po to, by poznać tajemniczy świat percepcji i tworzyć skuteczne reklamy, które przyciągną wzrok i zmobilizują pamięć.

Budowa oka i możliwości ludzkiego mózgu sprawiają, że nasze postrzeganie podporządkowane jest pewnym ramom. Nie wszystkie informacje graficzne docierają do nas z taką samą intensywnością i skutecznością. GfK Eye Tracking pozwala na śledzenie wzroku klienta, podążającego za interesującymi elementami reklamy. Na podstawie analiz można stwierdzić, które z nich wymagają poprawy, a które decydują o przychylnym nastawieniu do prezentowanego produktu, budząc pozytywne emocje.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AgencjaS4

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »