Firma » Bankowość

Reklamowa petarda od Bancovo

„Odlot” i „Petarda” to historie opowiedziane w nowej kampanii reklamowej Bancovo, która wystartowała 19.08. Jej bohaterem jest Filip – nowy brand hero marki.

 

 

„Odlot” i „Petarda” to historie opowiedziane w nowej kampanii reklamowej Bancovo, która wystartowała 19.08. Jej bohaterem jest Filip – nowy brand hero marki.

 

 

 

Filip występuje w dwóch spotach 30” oraz w serii spotów demonstracyjnych. Drugim bohaterem jest Sławomir, znany z poprzedniej kampanii ambasador marki Bancovo. W oparciu o żartobliwie pokazane sytuacje, bohaterowie przedstawiają korzyści płynące z platformy. Filip, sympatyczna postać uosabiająca klienta, w przystępny sposób objaśnia odbiorcom zalety i łatwość korzystania z Bancovo.

 

- Nowy brand hero Bancovo ma duży apetyt na życie i poszukuje najlepszych rozwiązań do zaspokajania swoich potrzeb. Jest entuzjastą nowoczesnych i przyjaznych technologii, w świecie finansów poszukuje takich mechanizmów, które będą nadążały za jego aktywnym stylem życia i niechęcią do marnowania czasu. Znajdując to wszystko na Bancovo nie może powstrzymać swojej ekscytacji i właśnie te emocje przekazuje w najnowszej reklamie. 

Filip to postać z silną osobowością, jest wymagający i niełatwo zrobić na nim wrażenie. Łączy go wiele wspólnych cech z grupą docelowąBancovo - Klienci banków chcą dzisiaj prostych, szybkich i nowoczesnych rozwiązań a kategoria jaką konsekwentnie buduje Bancovo wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom - mówi Monika Charamsa, Prezes Bancovo.

Jesteśmy przekonani, że klienci odczytają entuzjazm Filipa jako zaproszenie do skorzystania z naszej platformy i autentycznie polubią nowego bohatera– dodaje Prezes. 

 

Kampania wystartowała 19 sierpnia. Filip pojawia się w reklamie ATL w stacjach głównych i tematycznych. Do skorzystania z Bancovo zachęca także w social mediach, m.in. na profilu Facebook Bancovo. 

Za pomysł i realizację kampanii, a także kreację postaci brand hero odpowiada Agencja Start Something, głosu udzielił Filipowi uznany lalkarz medialny, Konrad Czarkowski. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy Mets. 

 

https://youtu.be/1mExD-SylgU

 

 

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »