Kultura » Kultura
Rekordowa aktywacja Żywcem dopełnij!
Uczestnicy konkursu Żywcem dopełnij mieli za zadanie utworzenie dopełniaczy – zabawnych dwuwersów, w których jeden element wyznaczał cel, a drugi stanowił jego dopełnienie
oraz podpowiadał, co można zrobić, aby go osiągnąć. Wszystkie dopełniacze zaczynały się od „Aby”, „Żeby”, „Jeśli”, lub „Gdyby”. Przykładowo: „Żeby walczyć o nagrodę, z Żywcem w słowną rusz przygodę”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na stronie www.zywiec.com.pl na miłośników łamania lingwistycznych schematów każdego dnia, przez sześć tygodni, czekały nowe kreatywne zadania. Najbardziej nietuzinkowe i odważne dopełniacze nagradzało jury w wyjątkowym składzie: Mela Koteluk, Marek Raczkowski oraz Maciej Stuhr. Jego członkowie przygotowywali także konkursowe zadania, wskazując początek hasła, które następnie musiało zostać dopełnione przez uczestników. Codziennie najlepszy dopełniacz nagradzany był iPadem Air, a autor hasła tygodnia otrzymywał 10 tysięcy złotych na realizację swojego marzenia. Dodatkowo, każdego dnia wyróżnionych było pięć haseł, których twórcy zdobywali kartę podarunkową do salonów Empik o wartości 100 złotych oraz wyjątkową szklankę marki Żywiec.
Wyniki akcji Żywcem dopełnij są rekordowe. W ciągu sześciu tygodni trwania konkursu strona internetowa marki przeżywała prawdziwe oblężenie – internauci odwiedzili ją ponad 820 tysięcy razy, wśród nich było ponad 330 tysięcy unikalnych użytkowników. W sumie Polacy zgłosili ponad 840 tysięcy dopełniaczy, czyli ponad 20 tysięcy haseł dziennie! Uczestnicy konkursu spędzali
na stronie marki średnio ponad 12 minut, co świadczy o ich wielkim zaangażowaniu. Także kampania display’owa osiągnęła świetne rezultaty – liczba odsłon wyniosła ponad 92 miliony, a komunikat dotarł do ponad 20 milionów unikalnych użytkowników.
„Żywiec chętnie angażuje swoich konsumentów w nietuzinkowy sposób. Świetne wyniki akcji Żywcem dopełnij udowadniają, że marka doskonale zna potrzeby swoich odbiorców, którzy uwielbiają słowne łamigłówki i przełamywanie językowych schematów. Każda kolejna aktywacja Żywca wykorzystująca zabawę słowem cieszy się olbrzymim zainteresowaniem, a wyniki za każdym razem okazują się jeszcze lepsze od poprzednich” – mówi Marcin Filipiak, kierownik marki Żywiec.
Akcja Żywcem dopełnij otrzymała szerokie wsparcie marketingowe w kanałach ATL, BTL, digital oraz PR. Na potrzeby kampanii przygotowano kontekstowe hasła, które pojawiały się w internecie
i na nośnikach OOH. Dodatkowo, w sklepach dostępne były dedykowane butelki i puszki.
Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work. a aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)