Firma » Reklama
Rewolucja w PR!
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowoczesne podejście do podziału „public relations" i „kontaktów z mediami" na odrębne kategorie, stwarza ogromne udogodnienie dla praktyków. Pozwala na zapoznanie się z nowymi nurtami bez konieczności odnawiania po raz kolejny fundamentalnej wiedzy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Magdalena Ignaczak - prowadząca szkolenia PR, uważa: „Idea podziału szkolenia „Public relations" na dwa stopnie zaawansowania pojawiła się jako efekt analizy potrzeb i oczekiwań jego dotychczasowych uczestników. Od 2006 roku było ono realizowane w konwencji szkolenia otwartego i korzystały z niego osoby o bardzo różnorodnym przygotowaniu do prowadzenia działań PR - od początkujących po specjalistów z wieloletnim doświadczeniem. Dodatkowo daje się zauważyć, że w ciągu ostatnich kilku lat tematyka kreowania wizerunku ciągle poszerza się o nowe obszary. Coraz większą trudnością była wiec implikacja całego programu warsztatu z public relations w dwóch dniach szkoleniowych."
Anna Mańkowska - specjalistka w zakresie szkoleń około medialnych, dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu w sferze dziennikarstwa i PR, stworzyła skondensowany program szkolenia „kontaktów z mediami" na poziomie zaawansowanym. Autorka mówi: "Współpraca z mediami to gra, którą można wygrać lub przegrać. Wynik rzadko jest kwestią przypadku. Umiejętne budowanie relacji z mediami to najbardziej efektywne narzędzie PR w każdej organizacji. Podczas szkolenia stopnia zaawansowanego „Kontakty z mediami" uczestnicy poznają zasady efektywnej współpracy z mediami. Dowiedzą się jak wkupić się w łaski mediów. Jak trafić na rynek medialny i jak w nim pozostać! Podczas szkolenia uczestnicy posiądą umiejętność tworzenia różnych form materiałów dla mediów. Nauczą się jak rozmawiać z „trudnym" dziennikarzem i poznają tajniki wywiadów dla prasy, telewizji czy radia. Trener wyjaśni także podstawowe pojęcia z zakresu prawa prasowego i przeprowadzi szkolenie praktyczne z zakresu zachowania się przed kamerą i mikrofonem."
Nadesłał:
agencjasedno
|
Komentarze (0)