Dom » Budownictwo

Rok 2019 okiem przedstawicieli marki Chapel Parket

Rok 2019 okiem przedstawicieli marki Chapel Parket
Zobacz więcej zdjęć »
- Miniony rok możemy nazwać okresem stabilizacji, pod wieloma względami. Chodzi zarówno o poziom sprzedaży, najpopularniejsze produkty jak i spotkania branżowe - tak oceniają 2019 rok eksperci marki Chapel Parket. Sprawdzamy, jak firma podsumowuje poprzedni rok.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Chapel Parket to marka wykonywanych na zamówienie dębowych podłóg (desek, klepek oraz kasetonów) dostępnych w formie litej oraz warstwowej (drugie z wymienionych można montować na ogrzewaniu podłogowym). Podłogi sygnowane tym brandem dostępne są na polskim rynku od niemal dwóch dekad. W tym czasie marka stała się synonimem stylizowanych podłóg, które pokochali zarówno inwestorzy, jak i architekci wnętrz. Kolejny rok działalności firmy jej przedstawiciele oceniają pozytywnie.

Najpopularniejsze produkty 2019

Firma Chapel Parket Polska ugruntowuje swoją mocną pozycję w sektorze podłóg klasy premium. Oferta drewnianych elementów niezmiennie cieszy się popularnością, o czym świadczą wyniki sprzedaży zanotowane w 2019 roku. Z danych wynika, że największą popularnością cieszyła się sprzedaż podłóg w wersji warstwowej, która dedykowana jest na ogrzewanie podłogowe. - Materiał inżynieryjny powstaje poprzez połączenie kilku warstw drewna w jeden, trwały element. Konstrukcja ta ogranicza pracę drewna, a podłogi są bardziej odporne na zmiany wilgotności i temperatur. Elementy z materiału inżynieryjnego nie hamują w znaczący sposób przepływu ciepła, stąd są odpowiednim rozwiązaniem dla inwestorów wybierających wodne ogrzewanie podłogowe - przypomina Paweł Bekas, ekspert marki Chapel Parket. Najlepiej sprzedawały się deski i klepki z kolekcji Chapel Parket oraz Chapel Minster. Ta druga od kilku sezonów cieszy dużą popularnością, zapewne ze względu na nietypową kolorystykę. Seria zawiera 11 kolorów, dla których inspiracją są surowe żywioły. Niezmienna pozostaje także dobra passa klepek, które od kilku lat przyciągają coraz więcej inwestorów, również architekci chętnie sięgają po ten materiał. W ofercie marki znajdują się klepki układane klasycznie lub w jodełkę.

Znakomite realizacje

Miniony rok to również wiele interesujących realizacji, w których z powodzeniem wykorzystano podłogi Chapel Parket. - Nasza oferta jest bardzo rozbudowana, dzięki czemu możemy odpowiedzieć na różnorodne potrzeby inwestorów i projektantów. Nasze podłogi są montowane nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach; w ubiegłym roku zakończyły się kolejne realizacje obiektów komercyjnych z udziałem podłóg Chapel Parket - relacjonuje Sebastian Kos, ekspert firmy Chapel Parket PolskaNajważniejszą z nich był projekt: "Przeszłość przyszłości - remont i wyposażenie Muzeum Książąt Czartoryskich, Muzeum Narodowe w Krakowie w celu udostępnienia unikatowej kolekcji". Inwestycja zakończyła w grudniu poprzedniego roku. - Odnowione Muzeum Książąt Czartoryskich to bardzo ważna i prestiżowa inwestycja. To dla nas niesamowite wyróżnienie, a zarazem dowód zaufania, że nasz produkt jest najwyższej jakości. - ocenia P. Bekas. Poza tym w 2019 roku zrealizowano szereg innych przedsięwzięć z udziałem produktów marki. Wiele z nich powstało dzięki dobrej współpracy firmy z architektami wnętrz. Z myślą o nich powstała biblioteki materiałów CAD/BIM. Pliki można bezpłatnie pobrać wprost ze strony internetowej marki (platforma Business Zone dostępna w zakładce Dla Architekta) oraz z najpopularniejszych serwisów internetowych adresowanych do projektantów.

Wydarzenia branżowe

Tradycyjnie, marka Chapel Parket pojawia się na najważniejszych wydarzeniach szeroko pojętej branży podłogowej oraz inicjatywach związanych z urządzeniem wnętrz. Kolejny rok z rzędu podłogi były prezentowane na targach DOMOTEX 2020 w Hannoverze oraz BAU w Monachium. Ponadto z początkiem roku marka była obecna również na 4 Design Days. Jednym z najważniejszych wydarzeń w 2019 roku był udział Chapel Parket na Warsaw Home, gdzie po raz pierwszy marka miała własną ekspozycję. 4-dniowe targi cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Plany na najbliższe miesiące

Rok 2020 rozpoczął się nowymi wyzwaniami i celami. Eksperci marki bardzo ostrożnie wypowiadają się na temat planów - Liczymy, że ten rok będzie udany. Zainteresowaniem dębowymi produktami jest spore i mamy nadzieję, że utrzyma się na stałym poziomie podsumowuje S. Kos. W tym roku marka pojawiła się już na targach DOMOTEX. Potwierdzona jest również obecność przedstawicieli firmy na tegorocznej edycji Warsaw Build.

* * *

Chapel Parket podłogi z własną historią
www.chapelparket.pl
www.facebook.com/ChapelParketPolska
Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *
KONTAKT:

Chapel Parket Polska Sp. z o.o.

www.chapelparket.pl

Kontakt dla mediów:
Iwona Cybulska
specjalista ds. public relations
iwona.cybulska@advent ure.media.pl
Adventure Media s.c. Agencja Public Relations
tel. 780 115 953



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »