Gospodarka » Przemysł
Rośnie liczba uczestników programu Navigator
Zobacz więcej zdjęć » |
Jeśli tempo wydawania kart utrzyma się na stałym poziomie to w drugim kwartale tego roku będziemy mogli pochwalić się milionem Navigatorów na rynku - podkreśla Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Warto przypomnieć, że od 1 października 2008 r. do pakietu nagród Navigatora dołączył przenośny odtwarzacz DVD z monitorem.
- A to dopiero początek nowych nagród - mówi Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu LOTOS Paliw. - Od 1 marca startuje druga edycja programu Navigator, a wraz z nią na stacjach LOTOS pojawią się jeszcze lepsze markowe nagrody. Osoby zbierające punkty w pierwszej edycji programu zachęcamy do ich wymiany na bieżące nagrody.
Punkty zdobyte do końca listopada 2008 r. tracą ważność 28 lutego 2009 r. Pozostałe punkty zdobyte po 1 grudnia 2008 r., w przypadku niewykorzystania, mogą przejść do następnej edycji programu.
Program Navigator wystartował 1 lutego ubiegłego roku. Jego formuła polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw LOTOS specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją nagród. Wprowadzenie programu lojalnościowego było kolejnym etapem skoordynowanych działań Grupy LOTOS, konsekwentnie zmierzających do dalszej rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu.
Szczegółowe informacje dotyczące programu lojalnościowego znajdą Państwo na stronie www.lotosnavigator.pl
W styczniu 2009 r. mija trzynaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Wszystkie stacje koncernu oferują doskonałej jakości paliwo produkowane przez rafinerię Grupy LOTOS SA w Gdańsku. Stacje paliw LOTOS, w liczbie ok. 350 obiektów (dane po III kw. 2008 r.), są dogodnie zlokalizowane w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)