Technologie » Komputery
Rozwiązanie CRM dla firm z sektora MŚP
Charakteryzuje się on bardzo indywidualnym podejściem do klientów, często opartym na osobistych relacjach właścicielskich. Bardzo ważne jest, aby w takim modelu biznesowym, Klienci czuli, że są ważnymi kontrahentami, a wszelkie, często osobiste ustalenia, są przestrzegane. Z tego powodu system CRM musi umożliwiać dowolne modelowanie struktury bazy danych wraz z tworzeniem szeregu wyjątków i ustaleń indywidualnych.
Ponadto, firmy z sektora MŚP muszą charakteryzować się wysoką elastycznością, z uwagi na prowadzenie swojej działalności często w bardzo konkurencyjnym środowisku. Wymaga to ciągłej adaptacji do zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Tym samym, duża część procesów zachodzących w takich organizacjach wymaga ciągłej zmiany i system CRM musi to umożliwiać stosunkowo niskim nakładem pracy.
CZYTAJ CAŁOŚC ARTYKUŁU TUTAJ: http://www.erp-view.pl/crm/rozwiazanie_crm_dla_firm_z_sektora_msp.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Wyniki firm ogółem za III kwartał: stabilne zyski dzięki… sztucznej inteligencji!
WYSTAWA „MINIMALIZM” ZAPOWIADA ŚWIĘTO MŁODEJ MODY ŁÓDŹ YOUNG FASHION 2025 JUŻ ZA TYDZIEŃ
Daniel Orczyk dołącza do zespołu Technical Advisory and Project Management w Avison Young
Spotkaj się z Andrzejem Bargielem, legendą skialpinizmu na Mieszkaniowym Dniu Otwartym w Gdyni
Komentarze (0)