Technologie » Komputery
Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że  Baxi Heating Ltd, brytyjski lider rynku inteligentnych i  niskoemisyjnych rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody wybrał IFS  Customer Engagement™ (CE) jako oparte na chmurze, wielokanałowe  rozwiązanie do obsługi klientów i kompleksowego zarządzania personelem. 
  Baxi Heating Ltd reprezentuje dziesięć najbardziej znanych i cenionych  marek wysoko wydajnych produktów z dziedziny ogrzewania i ciepłej wody w  Wielkiej Brytanii i Irlandii. Każdego dnia Baxi Heating otrzymuje  tysiące żądań od swoich klientów, którzy oczekują bezproblemowej  komunikacji w różnych kanałach. Aby spełnić oczekiwania klientów, firma  musiała scentralizować i zmodernizować swoje centrum obsługi klienta.  Dzięki połączeniu CRM  z innymi kanałami komunikacji firma może również podnieść wydajność  przedstawicieli przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi klienta.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/28061-rozwiazanie-ifs-customer-engagement-wybrane-przez-baxi-heating.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)